  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Friday, July 22, 2011 5:31 PM
  Subject: [protest-ro] Re: In Romania se va construi cel mai mare lac de
decantare a cianurii din Europa

  dICIsor (imbecil, cretin, idiot),

  "Prostul daca nu-i fudul,parca nici nu-i prost destul!" Iar matale esti fudul
pina la loc comanda!

  Daca aveti adresa postala, va pot trimite un CD de la RMGC cu documentatia
completa.

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom

  > Domnu inginer de saibe,
  >
  > Faceti-cva singur un bine.
  > Cautati pe Gogole ce inseamna un baraj de pamant.
  > Sau intreabati-l pe Vanghelie, ca precis stie mai buine ca neavoastra.
  >
  > Cu stima
  > Dicu-Sava Cristian
  > www.dsclex.ro
  > http://arid.wordpress.com

se miste pamintul si sa fie penetrat (ca si creta cu cerneala!) de apa. Restul
vine de la sine. Apa spala pamintul, face santuri, face prapad.
  > Penetrarea apei in barajul de pamint se intimpla in mod natural pentru ca
... pmaintul are pori iar apa curge. Apa sub presiune, 10-20 atmosfere gaureste
materiale moi cum este pamintul. Cei care nu stiu ce sapa apa sa meearga in
cheile carui riu vor!

  > Ati vazut la inundatii cum se rup digurile atunci cind au in spate 2-3 m de
apa? Exista o fisura si Ce faci cu 200 m?

  > Pentru cine nu stie recomand un experiment: mergeti in gradina, luati un
furtun si puneti jetul intr-un loc. Vedeti gaura ce se formeaza.
  > Presiunea apei in peretele barajului este de 3-5 ori mai mare! asa ca orice
fisura, orice por, va fi largita pina cind apa va trece in partea cealalta. Iar
apa care curge ia pamintul cu ea!

vale! http://www.youtube.com/watch?v=hbWUhuL4LEM

  > Sau alte filme.
  > http://www.youtube.com/watch?v=KEdM6Ys6spA
  > http://www.youtube.com/watch?v=kIeNM8cm6J8
  >

  > Barajul de la Corna este un viitor pericol moratal.
  >

  > DC? T
  >
  > Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  > Cînd se suie scroafa în pom
  > Cine tace nu e om.