  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Thursday, July 21, 2011 1:33 PM
  Subject: [protest-ro] Re: In Romania se va construi cel mai mare lac de
decantare a cianurii din Europa

  Rahat! Abureli. Prostii!
  Barajele de beton se rup/crapa la cutremure. Barajele de pamint sint altceva
si altfel.

  Barajul de pamint nu trebuie sa se rupa la cutremur. ajunge ca eventual sa se
miste pamintul si sa fie penetrat (ca si creta cu cerneala!) de apa. Restul
vine de la sine. Apa spala pamintul, face santuri, face prapad.
  Penetrarea apei in barajul de pamint se intimpla in mod natural pentru ca ...
pmaintul are pori iar apa curge. Apa sub presiune, 10-20 atmosfere gaureste
materiale moi cum este pamintul. Cei care nu stiu ce sapa apa sa meearga in
cheile carui riu vor!

  Ati vazut la inundatii cum se rup digurile atunci cind au in spate 2-3 m de
apa? Exista o fisura si Ce faci cu 200 m?

  Pentru cine nu stie recomand un experiment: mergeti in gradina, luati un
furtun si puneti jetul intr-un loc. Vedeti gaura ce se formeaza.
  Presiunea apei in peretele barajului este de 3-5 ori mai mare! asa ca orice
fisura, orice por, va fi largita pina cind apa va trece in partea cealalta. Iar
apa care curge ia pamintul cu ea!

  Barajele de pamint sint bune atunci cind au citiva metri inaltime si daca se
numesc diguri.
  http://www.youtube.com/watch?v=xOE7gEDyucM +
  http://www.youtube.com/watch?v=g3nl0lydLUc&feature=related

  http://www.youtube.com/watch?v=UTMW4-PVPI8&feature=related
  http://www.youtube.com/watch?v=OuBqmWpw4hw&feature=related
  Iata ce s-a intimplat in 1959 si cam asa se va intimpla la Abrud si mai la
vale! http://www.youtube.com/watch?v=hbWUhuL4LEM

  Sau alte filme.
  http://www.youtube.com/watch?v=KEdM6Ys6spA
  http://www.youtube.com/watch?v=kIeNM8cm6J8

  Barajul de la Corna este un viitor pericol moratal.

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom
  Cine tace nu e om.

  --- In protest-ro@yahoogroups.com, "Ionas Adrian" <hydropower314@...> wrote:

  > Este proiectat sa reziste la un cutrem de maxim 8 grade!
  > Daca avem un cutremur de 8,4 grade Richter?

Raspunde prin e-mail lui