  From: dan-calin
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Saturday, July 23, 2011 6:25 PM
  Subject: [protest-ro] Re: In Romania se va construi cel mai mare lac de
decantare a cianurii din Europa

  dICIsor (imbecil, cretin, idiot),

  "Prostul daca nu-i fudul, parca nici nu-i prost destul!" Iar matale esti
fudul pina la loc comanda!

  Luni va trimit coletul.
  Gratis, nu trebuie sa fac cheta sa platesc transportul! Si nici nu v-il pun
cu plata la destinatie!
  Sper ca nu ati fost atit de imbecil sa dati o adresa falsa!
  Stiti ca ucigasul ala din Norvegia este tot un fundamentalist crestin ca si
dvs.?

  Exista nr. 11, 11A (probabil 13 virtual!), apoi o darapanatura cu un gard
frumos de separare de 11A, care are un nr. 15 pe perete, samd.
  Darapanatura aia este vilocul dvs.? Ultrasupertare!

  Bine ca primaria v-a pus un cos de gunoi nou, frumos, verde, chiar in fata
portii.

  DC? T

  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
  Cînd se suie scroafa în pom
  Cine tace nu e om.

  > Bucuresti, Sector 1
  > Str. General Alexandru Cernat nr. 15.
  >
  > Nu pentru ca m-as astepta sa dati 5 lei pe colet sau sa primesc ceva gratis.
  > Ci pentru ca sunteti atat de idiot incat nici unde este locatia nu puteti
afla singur.

  > Cu stima,
  > Dicu-Sava Cristian
  > www.dsclex.ro
  >
  > PS.
  > Ati notat in carnetel ?
  > Ca sa stiti unde sa trimiteti trupele dupa ce ajung comunistii la putere ?

sa se miste pamintul si sa fie penetrat (ca si creta cu cerneala!) de apa.
Restul vine de la sine. Apa spala pamintul, face santuri, face prapad.
... pmaintul are pori iar apa curge. Apa sub presiune, 10-20 atmosfere gaureste
materiale moi cum este pamintul. Cei care nu stiu ce sapa apa sa meearga in
cheile carui riu vor!

de apa? Exista o fisura si Ce faci cu 200 m?

furtun si puneti jetul intr-un loc. Vedeti gaura ce se formeaza.
orice fisura, orice por, va fi largita pina cind apa va trece in partea
cealalta. Iar apa care curge ia pamintul cu ea!

la vale! http://www.youtube.com/watch?v=hbWUhuL4LEM

Raspunde prin e-mail lui