From: dan G
Sent: Wednesday, January 11, 2012 11:26 PM
Subject: Re: [protest-ro] Moarte Salvarii si SMURD!

Daca aveti nevoie de alt ambasador, spunet-ii lu' obama sa va trimita alt
poponar, ca am inteles ca ala vechi, Glass, s-a carat.
Nu te lua dupa prostu' ala lingau de arhitecturica!
Chinezii  sunt un monstru cu picioare de lut, ca ala din Biblie.
Uita-te la istoria lor, ca nu au fost niciodata in stare de nimc (oh, am uitatm
au facut prostii un zid mare, mare, mare  si luuung!)
Uita-te, la cultura lor, nu au CREAT niciodata nimic,
Stau si fura din vest si traiesc pe spinarea Americii.

Raspunde prin e-mail lui