Teño un par de dúbidas sobre unhas frases ou termos que non sei exactamente
cales poñer, ou se exactamente é indeferente empregar un ou outro.

Por exemplo:

O termo é *Updating*. Cal poño? *Actualizando* ou* A actualiza*r? O mesmo
caso para* Iniciando* ou *A iniciar*,etc... Isto o comento porque nos
resursos veñen das dúas maneiras; entón non sei cal escoller. É indiferente?

Tamén coas palabras rematadas en "ble" e "bel" como:  *dispoñible* (*
dispoñíbel*). Cal soedes empregar vós? Porque as dúas son correctas según a
normativa non?

E por último, teño moitas dúbidas de cando empregar o til na conxunción do
"a" (á). Hai algún pdf ou manual que o explique ben?

Un saúdo, e perdoade polas preguntas que ao mellor xa estades acostumos a
leer ;)

PD: perdoade por non poñer [TERMINOLOXÍA] en *Asunto* pero e que levo unha
semana intentando enviar esta mensaxe e dame erro. Non sei se desta vez irá
jaja!

--
http://trasno.net/