> Pois non fixen estatísticas. Con uso, rigoroso de -bel, están
>
> - OOo.org (norma de equipo)
> - Gnome (norma de equipo)
> - Ubuntu (norma de equipo)
> - Mozilla (norma de equipo)
> - VirtualBox
> - Gimp
> - VLC...

En KDE non se estaba a aplicar en toda a tradución, agora si, por unha
cuestión de consistencia.  Non me gusta, pero todos temos unha opinión sobre
da norma e penso que o mellor é primar a consistencia nas interfaces máis ca
os gustos persoais.

Inda que non é perfecta nin completa, penso que a maioria seguimos as
directrices da guia de localización de mancomun. Así que mentras que non
teñamos outra cousa mellor penso que se pode tomar de referencia.
http://wiki.mancomun.org/index.php/Guía_de_estilo<http://wiki.mancomun.org/index.php/Gu%C3%ADa_de_estilo>

Con respecto a pregunta dos artigos, e si, eu tamén cometo ese castelanismo
moito; hai un artigo recente na sección de lingua de anosaterra... da cal
pasaría o enlace se estivera activa a web xD