grazas por axudarme.

*en canto a gwibber estades no certo*, serve para máis cousas que twiitter e
é lóxico que teña opcións máis xenéricas que se adapten ás diferentes redes
ás que se pode conectar. Non o uso, polo que solo o abrín para ver cómo se
trataba o tema nel.

a extensión en cuestión chámase *Chromed Bird.* Desafortunadamente para o
caso, esta extensión depende do servizo de internacionalización de google e
actualmente o "gl" ou "gl_ES" non aparece no listado. Creo que ten que ver
co asunto xa tratado por aquí da inclusión do galego no Webkit.

traducín outras extensións (google mail checker plus) sen problema porque no
usan o mesmo servizo, pero esta en concreto ten esa dependencia.

de tódolos xeitos, as extensións pódense instalar en "developer mode" (sen
compactar), polo que *en realidade si que fixen a tradución *pois só se
trata de machacar o ficheiro cos textos en inglés polos mesmos en galego.
Cando remate o traballo ó 100% enviareillelo ó mantedor do programa para que
o teña disponible cando o galego entre no webkit ese do c.....  Agora mesmo
teñoa funcionando sen problemas no meu pc en galego, así que se alguén
tivese interés nela pois que sepa que se pode facer.

na traducción en si mesma estame a dar máis que pensar o "retweet" que o
"tweet" :D   rechíar, chíao de novo... sam, repíar :P  , ... . O feito de
que a mi me soe raro non debería ser obstáculo para usar determinado verbo,
pero supoño que é cuestión de levar tanto tempo usando a palabra inglesas.
 Se alguén quere propoñer algo sería de agradecer.

Retweet refírese á acción de voltar a emitir a mensaxe (chío) que fixo outro
usuario. Sería como no correo electrónico a opción *reenviar*.