Ola a todos,
en primeiro lugar preséntome, son Tomás, estudante de enxeñería informática,
e estou a desenvolver (como traballo de fin de carreira) para OSL, unha
aplicación web que servirá como servidor centralizado de traducións; supoño
que algúns xa coñeceredes o tema, pero para quen non teña coñecemento; a
aplicación, de forma moi resumida,  permitirá subir arquivos TMX ó servidor,
almacenárase o contido de ditos arquivos e posteriormente poderase utilizar
un buscador que emitirá resultados segundo a búsqueda realizada.

Levo traballando algún tempo no proxecto baixo a coordinación e axuda de
Fran Diéguez; estiven sobre todo adaptándome á tecnoloxía escollida para
levalo a cabo (Zend Framework), pero entre as clases antes e agora o
traballo, o proxecto aínda está, poderíase dicir que, botando a andar. De
agora en adiante penso centrarme moito mais nel e por iso gustaríame
pedirvos a vosa colaboración, non só me refiro a probalo a ver se funciona,
senón como vos gustaría que fose, que credes que lle falta, que cousas vedes
que son útiles e cales non, é dicir, como queredes que sexa, xa que a fin de
contas está pensada para vós :)

Ata agora teño feita o que sería unha versión base (que seguramente conteña
algún erro, xa aviso xD) que poderedes atopar en gitHub, o meu usuario en
gitHub é "tomasVega" e o proxecto chámase "proyectoOSL". Estou pendente de
falar con Fran para montala no servidor e que teñades acceso directo (que é
moito mais cómodo), en calqueira caso, se lle botades unha ollada non
teñades en conta o estilo da páxina (que é simplemente para dar formato).

Aínda que no montedes a aplicación, todas aquelas ideas ou suxerencias que
teñades respecto á mesma (tanto funcionalidades como suxerencias sobre o
estilo da páxina, etc) serán benvidas e tratarei de implementalas na medida
do posible.

Por último, dicirvos que estou na procura dun nome para App, pensei nalgún
coma "Trobador" pero non me convencen, e gustaríame, se vos parece,
compartir esta tarefa con vos, xa que seguramente poderades achegar un nome
máis adecuado do que o poida facer eu xD

E iso é todo, perdoade polo tostón de email e desculpade o meu galego, no
adoito a usalo a nivel escrito, as correcións ortográficas tamén son
benvidas.

Saúdos.