Ola,

desculpade o retraso. Andiven algo ocupado estes días.

On Ven 09 Set 2011 00:46:50 CEST, Antón Méixome wrote:
> Grazas Tomás polo teu traballo e benvido á lista :-)
>
> A ver logo se se pode montar pronto nun servidor para vela de modo
> conveniente. Ten a palabra sobre isto Fran

Falo cos sysadmin de Trasno e monto o aplicativo no servidor, para que
todos poidamos probalo.

> Necesitamos esa ferramenta
>
> Unha idea... sería posible crear un miniprograma para crear
> automaticamente e -- coa estrutura completa e correcta dos TMX que
> manexará ese servidor-- os ficheiros .tmx a partir de ficheiros .po.
>
> ou aínda máis «avanzado». Que o servidor poida recibir un arquivo
> (tar.gz ou zip) cun conxunto de .po e que automaticamente cree a
> memoria e a incorpore.
Antón, esa é a finalidade do aplicativo web, persoas con acceso a un
admin que suben tarballs ou tmx directamente e son incorporadas a un
proxecto>versión>aplicativo.

E logo de forma pública poder facer buscas e demais. Por outra banda
tamén terá unha api para poder integrar aplicativos externos.

A min trobador gústame. Non sabía de que trobador significa buscador asi
que coido que lle acae bastante ben.

Saúdos