Grazas Tomás polo teu traballo e benvido á lista :-)

A ver logo se se pode montar pronto nun servidor para vela de modo
conveniente. Ten a palabra sobre isto Fran

2011/9/5 Tomás Vega <castroveg...@gmail.com>:
> Ola a todos,
> en primeiro lugar preséntome, son Tomás, estudante de enxeñería informática,
> e estou a desenvolver (como traballo de fin de carreira) para OSL, unha
> aplicación web que servirá como servidor centralizado de traducións; supoño
> que algúns xa coñeceredes o tema, pero para quen non teña coñecemento; a
> aplicación, de forma moi resumida,  permitirá subir arquivos TMX ó servidor,
> almacenárase o contido de ditos arquivos e posteriormente poderase utilizar
> un buscador que emitirá resultados segundo a búsqueda realizada.

Necesitamos esa ferramenta

Unha idea... sería posible crear un miniprograma para crear
automaticamente e -- coa estrutura completa e correcta dos TMX que
manexará ese servidor-- os ficheiros .tmx a partir de ficheiros .po.

ou aínda máis «avanzado». Que o servidor poida recibir un arquivo
(tar.gz ou zip) cun conxunto de .po e que automaticamente cree a
memoria e a incorpore.

> [...]
>
> Aínda que no montedes a aplicación, todas aquelas ideas ou suxerencias que
> teñades respecto á mesma (tanto funcionalidades como suxerencias sobre o
> estilo da páxina, etc) serán benvidas e tratarei de implementalas na medida
> do posible.
>
> Por último, dicirvos que estou na procura dun nome para App, pensei nalgún
> coma "Trobador" pero non me convencen, e gustaríame, se vos parece,
> compartir esta tarefa con vos, xa que seguramente poderades achegar un nome
> máis adecuado do que o poida facer eu xD

Sobre o nome ... sorpréndeme a proposta "trobador". Supóñote de
formación informática e non sei se sabes que "trobar" significa
"atopar". Asi que "trobador" é un nome perfecto para un buscador de
coincidencias.

> E iso é todo, perdoade polo tostón de email e desculpade o meu galego, no
> adoito a usalo a nivel escrito, as correcións ortográficas tamén son
> benvidas.

Está moi ben escrito