Mon, Oct 02, 2000 at 11:55:33AM +0200, AFORJANB36 escribiu:

>  Podíase facer esta última opción ou ben que haxa unha persoa que se
>adique exclusivamente ó mantemento de este traballo.

        O problema non é a adicación exclusiva.  Cando un está liado polos
estudios, polos exames, porque está de viaxe, ou polo traballo, é posible
que non poida atender. ;)

        Non sei, xa o mirarei, agora precisamente estou liado. X-)

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97