Eu pregúntome, por qué carallo complican tanto as cousas?
Non poden facer coma en GNOME que accedes ao servidor SVN/CVS
e modificas o que queres?
Saúdos.

On 6/9/06, Leandro Regueiro <leandro.regue...@gmail.com> wrote:

> Podes pasarme referencias sobre o tema, por se me escapa algo. Tal vez
> podamos conseguir mover un pouco o tema colaborando con Galego21. Tamén
> sería interesante poder traducir as páxinas de firefox, coma os
> cataláns:
>
> http://www.mozilla-europe.org/ca/
>
> Por certo, non me presentei:
>
> O meu nome é $FROM e traballo como administrador/programador, onde teño
> a oportunidade de traballar con software libre. Tamén son exalumno da
> facultade de informática de Coruña. Son usuario de Linux e software
> [...]

A boas horas te presentas, pero mellor tarde ca nunca ;-)

Ainda que o traballo de facela oficial sexa dificil ou longo, eu penso
que se se fai entre varias persoas (dou por suposto que se pode facer
asi) non levaria moito tempo e vale o esforzo. É certo que como hai
wiki podemos colaborar nós tamén.