El día 26/10/06, Teo Ramírez <teo_rami...@hotmail.com> escribió:

Hola.

Son un profe de instituto que estivo traballando en algo que coido que xa
viña facendo ben falta: a tradución e adaptación  dunha distribución para
ensino (www.galinux.org). O traballo principal xa está rematado e agora
somos un pequeno grupo de amigos mestres e profesores que andamos a pulir
erros e facer complementos.

Quería, primeiro, informarvos da nosa iniciativa, e segundo, darvos as
grazas a todos aqueles que fixestes posible o noso traballo. Xa levo
perdida
a conta de quen fixo a tradución de que, pero sí sei que vos estades en
moitos apartados.

Unha aperta.

Teo Ramírez
IES Concepción Arenal (Ferrol)

Noraboa pola iniciativa e o traballo :). Só me gustaría apuntar que o iso da
icona co logo de Windows no menú non me parece moi adecuado. Entendo que
paraquen empeza poida ser unha (pequena) axuda, pero creo que a longo prazo
pode supoñer máis ben un problema. E iso sen ter moita idea dos posibles
dereitos que a marca de Redmond poida ter sobre o o uso do logo :(
Sobre o resto de iconas, non teño xa tan claro se manteñen copyright sobre
elas.

--

Xabier Villar

Responderlle a