O Xoves, 26 de Outubro de 2006 20:35, Teo Ramírez escribiu:
> [...]
> vaia a usar só un procesador lixeiro, cando sería posíbel ter a mesma
> funcionalidade sen cargar dous toolkits à vez.
>
> VAN KDE E GTK... PORQUE XA VEÑEN OS DOUS NO SLAX ORIXINAL E PENSO QUE VAI
> BEN ASI.  O DA LIXEREZA NON E PENSANDO NA CPU SENON DE CARGAR TODO EN RAM
> CON RAPIDEZ.  E IMPRESCINDIBLE QUE SEXAN POUCOS MBS. SE NON, XA ABONDARIA
> CON TER UN LIVE DE UBUNTU EN GALEGO (QUE TARDA NO MEU PC CASI 3 VECES MAIS
> EN CARGARSE). NUN CENTRO EDUCATIVO NON PODES TARDAR 5 MINUTOS EN TER OS
> ORDENADORES LISTOS CANDO UNHA CLASE DURA MENOS DUNHA HORA.

jeje, vaia, outro ao que non lle gosta particularmente a ubuntu.
Nota: pero se cargas abiword en ram, terás que cargar tamén gtk. Se cargas
kword, non, aforrarás uns mb e uns segundos.

> [...]
>
> ¡HOME, OUTRA COUSA BEN NECESARIA!
>
> precisamente...
>
> Xa que estamos, que tal están as traducións dos programas educativos de
> kde?,
>
> HAI DE TODO UN POUCO PERO AINDA FALTAN BASTANTES COUSAS. LEMBRO ALGUN
> PROGRAMA QUE TEN CASE A METADE EN INGLES, PERO O MODULO QUE VAI COA DISTRO
> NON E O ORIXINAL KDE EDUTAINMENT. QUITEI O PROGRAMA KATE, O DE XEIGRAFIA
> TODAVIA NON VAI, E ENGADIN DOUS EN INGLES: UN DE LECTURA MUSICAL  E O
> EDITOR HTML NVU (NA SECCION DE INFORMATICA).

En trunk está completamente traducido. Pensaba que fixeras un "backport" (usar
o msgmerge a escala industrial, para aclararnos), a pergunta ia dirixida á
calidade do resultado. A min o de xeografía en debian vai-me (e está
traducido).
Podes-me pasar unha lista dos programas que leva a distro?. Se cadra me
intereso por traducir algún dos que non o estexan aínda, como ese de notación
en pentagramas.

Un abraço,

--
Best regards