Ola:

Primeiro noraboa! É unha gran labor que fai moita falta. Que magoa que cando eu me adicaba a iso non coñecese gnu/linux.

Penso que tanta referencia windows sobra, 49 referencias a XP!! Incrible!! para ser unha páxina dunha "distribución" de gnu/linux.
Saudos e sorte. ;-)

Remitente:
Daniel Muñiz Fontoira
Eu uso software libre