> Quería, primeiro, informarvos da nosa iniciativa, e segundo, darvos as
> grazas a todos aqueles que fixestes posible o noso traballo. Xa levo
> perdida a conta de quen fixo a tradución de que, pero sí sei que vos
> estades en moitos apartados.

Gostaria-me facer unha pergunta acerca da escolla de programas: supoño que
abiword foi escollido como procesador de textos lixeiro, asimesmo, polas
capturas de pantalla que tendes na páxina, parece que se usa kde (nota:
podiades quitar a frecha da direita no painel). Por que abiword e non kword?
que está traducido por inteiro ou case.

Xa postos, por que non OO.org. Xa dixen que se alguen se queria poñer
co abiword, que está ó 4%, a súa axuda habia ser benvida.