Esta ben ter outra distro parcialmente en galego, pero coido que igual
teria sido mellor intentar colaborar ca xente de Agnix.

Vin na páxina web, igual me trabuco, que o abiword está en galego.
Isto é certo en parte, ainda que eu non consideraría que está
traducido tendo só o 4% das cadeas traducidas. Se alguén de vós se
anima: http://trasno.net/outros:inicio