O Venres, 30 de Marzo de 2007 13:35, Daniel Muñiz Fontoira escribiu:
> Por certo, non puiden ir á guademy, aínda que me gustaría ter ido no
> lugar de pasalo no hospital coa miña dona, nada grave pero había que estar.
Vaia, espero que estexa ben.

Aliás, non perdiche grande cousa --pdv dun tradutor voluntario--, eu estiven o
venres tarde na charla de tradución de gnome e foi básica de todo. A seguinte
(deseño de interfaces con QT designer + algoritmos en python) estivo
interesante, sobretodo agora que estou a tomarme uns días "sabáticos" na
tradución e tocando a funcionalidade dos orzamentos en kmymoney.
O sábado, tras aprobar o PER e meternos unha comilona no mesón "El escudo", ao
lado da náutico-pesqueira (menudo sablazo por uns percebes e un chuletón: 67
euros!), fun a ver se vía ao cheriff Seigo, pero como ían con retraso, tiven
que irme.

O mellor sen dúbida foi coñecer a (por orde alfabética) Alberto García e
Jtarrio.

--
Best regards
MV