Another cousa: como as CIF non lles atopei unha rolda estándar ou algo
parecido, o que fixen foi meter no BCC a Alexandre, e tamén meter o
texto do correo no formulário que teñen na web:

http://www.ciberirmandade.org/component/option,com_contact/task,view/contact_id,1/Itemid,20/

Supoño que con iso debería valer.

Saúdos,

damufo escrebeu: