Em Sexta, 25 de Abril de 2008, o Leandro Regueiro escreveu:
> Home, eu hai tempo que non sei nada del... en todo caso sería
> interesante que asistira á xuntanza.
>
> Ata logo,
>                   Leandro Regueiro

Eu sigo por aqui, un tanto calado e sen traballar muito (sigo co LyX).

Agradezo muito que te lembres de min, mais penso que seria mellor que en
representación de Trasno fose alguén mais novo e representativo do traballo
actual: MV, Leandro, Daniel, Felipe, etc.

Esclarezo que eu estou disposto a ir, mais penso que hoxe en dia non son moi
representativo.

Un saudo
Ramon

Responderlle a