Leandro Regueiro escribiu:
Upps, máis de cinco mensaxes, xa toca comezar outro fío, pero como non
o fixeches xa pois continúo neste :)

Se ninguén se vai apuntar, que pode que pase, pois sempre poderían ir
dous ou tres por Trasno, así sempre se apunta máis xente. A ver se me
explico ben, eu teño medo de ir e non ser moi representativo porque
non sei moi ben cales son as opinións ou ideas dos demais de Trasno xa
que non os coñezo ben, polo tanto non me vexo eu nese papel. En
troques se somos varios un sempre podería corrixir a outro, é dicir,
sería máis democrático e se me apurades, máis representativo de
Trasno. Aquí todos damos a nosa opinión. Igual é unha das razóns pola
que a xente non se propón...

Poida que teñas razón. A miña seguinte opción despois de Marce es tí, Leandro.

2008/4/28 mvillarino <mvillar...@gmail.com>:
O Luns, 28 de Abril de 2008, Leandro Regueiro escribiu:

Falemos claro, ti non queres ir coma representante de Trasno.
 > Tranquilo que xa te proporá  Marce coma o mellor candidato na súa
 > próxima mensaxe neste fío :)

 Neste fío? Suso, leandro, Ramon, suso, eu, daniel e leandro... 7, non, neste
 fío non.

 A ver, eu non vou proporme voluntario, pero se non queda máis remedio e se me
 di que é o que se espera da cousa esa, por ir iría.

 E si sería unha representación excesiva de kde: albert é de kde, e se falo eu,
 que son un celote de kde..... pois habería un sesgo.
 --
 Best regards
 MV

Responderlle a