Respondo abaixo por alusións :-)

Leandro Regueiro wrote:

> Primeiro, Felipe é dos de Ubuntu e que eu saiba non é de Trasno.
> Segundo, prefiro que o faga outro a facelo eu :), porque son pouco
> traballador e outras cousas, ainda que son coordinador de moitas
> cousas (demasiadas). Considero que non estaría mal que os de KDE deran
> algo a cara que tamén se vai falar moito de GNOME. Eu iría por XFCE
> pero como non é que traducira nada, pois pouco podo dicir. Respecto ó
> dos materiais, pode ser. Ainda non sei moi ben que se agarda de alguén
> de Trasno... igual conviña que viñera algún dos que comezou isto,
> estarán enterados?

> [...]

Síntome afagado con que Ramón me incluíse na lista que propuxo, pero nin
a cantidade de traducións que fago (especialmente nestes últimos tempos)
nin a miña representatividade ou coñecemento de Trasno me fan a persoa
adecuada para ir a esa mesa redonda.

Iso non quita que me sorprenda que digas  "...é dos de Ubuntu e que eu
saiba non é de Trasno".  Certamente, nin solicitei a título individual
nin como grupo de tradución a inclusión en Trasno (en boa medida porque
non pensei que fixese falla), pero desde logo síntome parte do proxecto
(e procurei e procuro que o traballo que se fai na ferramenta web de
Ubuntu se integre -e non pise- o traballo que se fai aquí).

Un saúdo.
    Felipe.

Responderlle a