>  Síntome afagado con que Ramón me incluíse na lista que propuxo, pero nin
>  a cantidade de traducións que fago (especialmente nestes últimos tempos)
>  nin a miña representatividade ou coñecemento de Trasno me fan a persoa
>  adecuada para ir a esa mesa redonda.

Contamos contigo ainda que non sexa en calidade de representante de Trasno.

>  Iso non quita que me sorprenda que digas  "...é dos de Ubuntu e que eu
>  saiba non é de Trasno".  Certamente, nin solicitei a título individual
>  nin como grupo de tradución a inclusión en Trasno (en boa medida porque
>  non pensei que fixese falla), pero desde logo síntome parte do proxecto
>  (e procurei e procuro que o traballo que se fai na ferramenta web de
>  Ubuntu se integre -e non pise- o traballo que se fai aquí).

Que nos coñezamos, nos levemos ben e colaboremos non quere dicir que
sexas de Trasno, ainda que te consideramos da familia. Igual o
expresei mal, pero queria intentar dicir o que ti dixeches, non é que
teñas un coñecemento profundo de Trasno, de feito dubido que o teña
moita xente. Non me inclúo nesa xente, por certo.

Respecto ó de "...é dos de Ubuntu..." é certo que se podería
interpretar como que vos queremos lonxe, xa que hai (ou habia) xente
de Trasno que tiraba moito cara Debian e xa sabemos o mal que lles cae
a xente de Ubuntu ós de Debian... que ninguén diga que estou usando
Ubuntu no meu portátil, non vaia ser que me corten a cabeza :)