Olá,
pois vale, teño a pelota no meu tellado. Ao parecer, teño que falar na
xuntaza/ida de pelota esa á que lle deron en chamar "g11n", e non, non
se refere a globalization.
Pois ben, para facer un papel minimamente digno preciso da vosa
colaboración, máis ben, da vosa información.
Así que sen máis, paso a enumerar unhas perguntas que se forades tan
amábeis de contestar, habían ser de grande utilidade. Eu tamén as
responderei (mañá, que teño que facer a cea), e prégovos que as
respostas vaias directamente á mensaxe nai, é dicer, que se responda a
esta mensaxe, non a respostas de respostas. Asimesmo, sería útil que
non vos influades polas respostas de outra xente. Finalmente, isto vai
para todos, antigos, modernos, activos, pasivos, ......
A ver, que me lío:

1.-Que é trasno?
2.-Que fai que defina a alguén como "trasnego" (membro de trasno)?
3.-Como escolle en que colaborar?
4.-De onde saca o tempo para colaborar?
5.-Que organización segue naquelo onde colabora?
5'.-Como está organizado trasno?
6.-Que partes da web de trasno lle resultan de utilidade?
7.-De que carece trasno?
8.-Como se meteu nisto da tradución?
9.-Como é que segue nisto?
10.-Como sería o seu "proxecto de proxectos" ideal?

Máis nada, vémonos o sábado,

Responderlle a