> Eu sonvos dos que non manteñen moito o estilo. Adáptome bastante ó
> contexto. Así de entrada podo comentar que comezo tódalas frases por
> maiúscula e que nos xogos trato ó usuario de ti...

Pois a estas cousas é ás que me refiro. Son pouca cousa, pero ir
dándoas a coñecer axudará moito a mellorar a calidade a medio prazo
(1-2 anos, unha revisión maior do que sexa).
A miña guía non eran máis que as cuartillas coas notas que fun tomando
desque comecei con kde4, postas en bonito, e penso que non quedou tan
mal. En si non leva moito tempo, nun día faise algo presentábel.
Pero fai falla que o faga máis xente, para ir chegando a cousas firmes.

Responderlle a