Alejo Pacín Jul escribiu:
Boas a todos.

Pola miña parte, eu pasaría de todo. Creo que estamos moi ben como estamos agora. Aínda que constituírse coma entidade legal pola nosa conta e risco tampouco estaría de máis.
poderías explicar un pouco como cres que se pode acadar isto?

Evaluando os pros e os contras de todo isto, teño bastante claro que saen gañando os contras.

poderías explicar eses pros e contras? que é o que avalías?

Non teño problema en quedar se así o queredes, pero xa vos digo que non me ides facer cambiar de opinión no que a isto respecta. E estou seguro de que a algún máis tampouco, a pesares de non ter falado con el polo de agora, xD.

Non teño ánimo de facer cambiar de opinión  pero si de entendela.

Finalmente, con respecto á tradución de software libre, trasno seguriá a traducir software libre, é mais, cada quen traduce o que lle peta, igual que agora. Onde está o problema?

Un saúdo,

                 Alejo.