> Asistentes:
> Miguel Branco
> Francisco Javier Tsao Santín
> Alejo Pacín
> Dani Muñiz
> Leandro Regueiro
> Victor Portela
>

>  * Os asistentes estiveron de acordo en constituirse como asociacion
> independente. Preguntaraselle a xente que saiba do tema para proceder
> á constitución, para a que hai que fixar unha data non moi lonxana.
> Comentouse que quizais os estatutos puideran crearse a partir dos de
> Tagen Ata ou as Ciberirmandades.

Eu empregaría un "estatuto formal" nada que cinga demasiado. Deixar que o
"regulamento interno" (que está claro que en trasno non ter que ser escrito)
sexa quen defina o máis importante.

> Os obxectivos a acadar serían os que
> se nomearon na rolda de correo, aínda que non se debateron todos eles
> (están ao final da mensaxe). Segundo as mensaxes da rolda de correo
> catro persoas mostraron a súa disposición a formar parte da directiva:
> Miguel Branco, Daniel Muñiz, Marce Villarino, Miguel Bouzada.

> Espéranse varias candidaturas. Falouse da posible conveniencia de que
> a directiva estea físicamente próxima (non un en Vigo, outro en
> Santiago e outro en Ferrol)...

Eu estou en Vigo, lonxe de trasno-norte :-) pero sempre hai formas de
artellar as cousas, o pgp fai marabillas.

Entendase isto... non estou a postularme, nin os meus lios nin a miña saude
(menos aínda o meu carácter) fanme candidato para nada, pero creo que
hoxendia as distancias non o son, alomenos no nosos contorno.

> [...]
> moedas, fusos horarios, escrituras ou alfabetos que vai facer Miguel
> Branco a partir dos ficheiros do Translation Project, KDE, GNOME,
> Xfce... para ir vendo que é o que realmente hai que traducir. Despois
> aproveitando o traballo da crtvg completaremos a lista.
>
> * Sobre o tema da guía de estilo chegouse ao acordo de que a de
> Mancomún está ben para comezar, pero non nos gusta a licenza (ten que
> ser libre) hai que separar a parte do asentamento de terminoloxía da
> guía de estilo. Ademais a parte do asentamento de terminoloxía precisa

Concordo do anterior

> * Falouse sobre a posibilidade de montar unha instalación de Transifex
> para gardar unha copia local de todo e quizais integralo ca
> instalación do Open-tran para que o Transifex lle obteña os ficheiros
> a Open-tran. No caso de instalar tamén un Pootle tamén viria ben.
>

> * Falouse tamén sobre montar un Pootle pero non se viu nada claro. A
> única razón importante é para axudarlle aos novos tradutores,

Cando comecei fíxeno sobre poEdit, pareceume máis natural que as interfaces
web

> [...]
>
>  * para ter recursos económicos para pagar dominio, aloxamento,
> organizar xornadas, obradoiros e outros eventos, e se esaxeramos
> moito, ata poderiamos contratar a alguén que nos revise as traducións
>
>  * para publicitarnos de xeito máis efectivo e atraer novos
> voluntarios, lingüistas e terminólogos que axuden na terminoloxía,
> revisen as traducións, e para que máis xente nos coñeza e recoñeza o
> noso traballo
>
>  * para dar certificados para os currículos, créditos para os estudos,
> espallar coñecementos (como se traduce)...

Salvadas as pequenas notas (que só son iso, notas) concordo con todo