2009/10/14 damufo <dam...@gmail.com>:
> Boas:
> Lendo todo o que se está a comentar no G11n penso que poida que conveña
> esperar para a creación da asociación trasno.
> Desde o meu punto de vista a idea da asociación entre outros motivos ven
> motivada por ter unha entidade legal e non convencendo a algúns dos membros
> de trasno a integración en CIF decidiuse a creación dunha nova entidade.
>
> Neste momento pode nacer esa entidade na que si nos poidamos integrar sen
> ter que facer toda esa papelame da que falamos ademais de poder estar máis
> unidos ou formar un grupo máis grande.

> [...]

Claro, por iso está tamén en marcha esa Federación, somos, xunto con
guls e outras agrupacións, entidades cívicas complementarias, non?
Creo que non ten nada que ver a colaboración nos traballos e proxectos
coa constitución legal de Trasno. O mesmo que pasa respecto das
institucións como Unis ou Administración ou das empresas ou
asociacións de empresas como Agasol. Trasno debe "nacer" legalmente
para ser un actor membro máis. E a partir de aí xa calo...

Responderlle a