2009/10/14 Antón Méixome <cert...@certima.net>

> membros

> máis

> non
> enriquezan

> que
> pitoniso

Isto era o que pretendia o suso, meter cizaña entre nos para aasí poder
quedar de salvador, amo , redentor... e seguir a sacar reditos para si do
traballo dos demáis.

Isto que estou a dicir xa llo dixen a el na cara en Malaga e agora usa para
promover a nosa sumisión a CIF os argumentos que eu empregaba contra el.

Afirmo, Suso só quere controlar el todo, para iso vai a usar calquera
artimaña, así que facedeme o favor de non facerlle caso.

Por cousas así e polo que eu non queria entrar en CIF. Estiveron a facerse
de "novas" entre o Suso e os seus amigoscando xa tiñan todo artellado.

Primeiro obxectivo a derrubar para controlar o cotarro →→→→ Trasno

e nesas estan

dixit !

:-)