Indalecio Freiría Santos escribiu:
> Non sei se cheguei a contestar a este correo, pero para consultar as
> traducións podelas atopar en http://pootle.lxde.bsnet.se/gl/lxde/
> Por certo alguén chegou a compilar o lxde?, porqué agora mesmo estou
> bastante bloqueado, xa que parece ser que ao compilar non me atopa o
> ficheiro spinlock, e non atopei ningunha información sobre isto.

Noraboa!

> gcc -DHAVE_CONFIG_H -I. -I.. -I.. -DPACKAGE_BIN_DIR=\""/usr/
> local/bin"\" -pthread -I/usr/local/include/glib-2.0
> -I/usr/local/lib/glib-2.0/include       -g -O2 -MT tdb.o -MD -MP -MF
> .deps/tdb.Tpo -c -o tdb.o tdb.c
> tdb.c:60:22: error: spinlock.h: No such file or directory

Bueno eu para iso tiro de packages.ubuntu.com ou packages.debian.org e
no segundo formulario prodes buscar o nome do ficheiro para que che
cante o paquete no que está.

En ubuntu:
http://packages.ubuntu.com/search?searchon=contents&keywords=spinlock.h&mode=exactfilename&suite=jaunty&arch=any

> [...]
>

>     2009/10/5 Indalecio Freiría Santos <ifrei...@gmail.com
>     <mailto:ifrei...@gmail.com>>
>
>         Boas,
>         Xa está a tradución do LXDE ao 100%
>
>     Onde se pode consultar, xa que eu emprego algún módulo
>

>         Un saúdo.
>

>     --
>     Por favor, non me envíe documentos con extensións .doc, .docx, .xls,
>     .xlsx, .ppt, .pptx
>
>     Calquera documento que non sexa conforme ós estándares
>     internacionais ISO (ODF -odt, odp, ods etc.-, PDF, ...) hanse enviar

- --
Fran Diéguez
http://www.mabishu.com         -     lis...@mabishu.com
GPG: 43DD 1B00 035F A764 4986  E695 98BB 6626 A2A4 F9B8