Si, son cousas ... nada novidosas

Tamén a revisión que fixen hoxe do update-manager, malia pasar por
máis dunha ducia de tradutores estaba bastante mal. Abonde dicir que
tiña xanela, fiestra e ventá. E así todo, e incluso algúns erros
graves relacionados con cousas como
%d
%s
e feitos por tradutores con ampla experiencia. Que non somos perfectos vaia.

2009/10/22 Miguel Bouzada <mbouz...@gmail.com>:

> Estiven a botarlle un ollo e vexo que todas as traduccións incurren nun erro
> máis que discutido, un exemplo
> Accións Mostradas nos Menús Contextuais
> Emprego de maiúsculas no comezo de cada palabra

> --
> Por favor, non me envíe documentos con extensións .doc, .docx, .xls, .xlsx,
> .ppt, .pptx
>
> Calquera documento que non sexa conforme ós estándares internacionais ISO
> (ODF -odt, odp, ods etc.-, PDF, ...) hanse enviar directamente ó lixo :/
>
> Podes atoparme en GTalk e máis en jabberes.org e na sala
> [...]

Responderlle a