2009/10/22 marce <mvillar...@gmail.com>:
> Olá,
> pois Sébastien Renard tivo a amabilidade de corrixir un erro na funcionalidade
> check-grammar do posieve, e agora funciona.
> posieve.py check-grammar -slang:gl -sport:8080 FICHEIRO|CARTAFOL
>
> previamente debe iniciarse o languagetool: java -jar LanguageTool.jar
> (a ser posíbel, minimizádeo inmediatamente na bandexa do sistema)

Parecen moi boas noticias.

Unha pequena introdución?
A min escápaseme todo iso, só teño a intuición de que por aí deberán
ir os tiros no futuro; poderías poñer aínda que fose unha captura de
pantalla ?

Entre a liberación do Termiun hoxe (base de datos terminolóxica case
secular triligüe) e esta promesa do languagetool hai cousas que
celebrar.

Por exemplo a consulta sobre "host"
http://btb.termiumplus.gc.ca/tpv2alpha/alpha-fra.html?lang=fra&i=&index=ent&srchtxt=host&where=vpen_xstandard%3D%27host%27&dom=KDB&comencdomnsubj.x=9&comencdomnsubj.y=11

> Por suposto, sería algo inútil sen o traballo de Susana Sotelo, que é a
> desenvolvente da gramática para o galego.

Desenvolvedora será ;-)