> Antes de que comeze a yijad dos CMS: por favor, que expoñan a súa
> opinión os trasnegos vinculados ao glosima

Que va que va yijad... para nada... eu propoño Drupal porque é o que
coñezo e no que podería colaborar máis no traballo. pero vamos que se se
opta por joomla pra diante.

Glosima, falo dende o descoñecemento, ten o problema que non ten
suficientes modulos e non é un CMS coñecido, e iso a nivel de buracos de
seguridade e posibilidade de estendelo sen ter que programar ti o módulo
é moito menor

--
Fran Diéguez
http://www.mabishu.com         -     lis...@mabishu.com