> Non pretendo facer un argumentario técnico sobre spip. Pero pola miña
> experencia spip dá de sobra para todo o que se poida necesitar en
> Trasno, especialmente polo indicado que é como medio de comunicación e
> o compromiso entre flexibilidade e facilidade de manexo.
>
> Un pequeno grupo de trasnegos levamos traballando en desenvolver un
> sistema <papá_orgulloso> case definitivo </papá_orgulloso> sobre

Non poñas o carro antes dos bois, que igual ao desenvolvedor lle da un
ataque por meterlle tanta présa.

> terminoloxía que se monta sobre spip. Sempre tivemos na cabeza que o
> primeiro usario sería Trasno.

A miña idea era que participara xente interesada de todas partes, e
non só a comunidade de localización de SL ao galego.

> A idea de facer o sistema sobre o CMS e non cun aplicativo
> independente foi precisamente esa. Todo-en-un, estábel, sinxelo de
> administrar, personalizábel... Francamente gustaríame ter unha
> oportunidade de seducirvos con el. Calquera colaborador pode facerse
> co sistema en 20 minutos.

Heiii!! Ti dixérasnos que era para escribir menos código!
Enganáchesnos! :) Eu non descarto reescribir todo dende cero cando a
cousa estea rematada...

> [...]
> que se pareza a outro. A nivel de seguridade só recordo 2 buratos en
> todo ese tempo, que foron inmediatamente corrixidos como é propio
> dunha comunidade vivísima e do propio SL. A min sempre me deu moita
> tranquilidade e estabilidade nos servizos (unha actualización cada ano
> e medio aproximadamente e listo).
>
> Non pretendo dicir que se monta el só. Segundo a complexidade do que
> se queira facer más hai que romper a cachola.
>
> P.S.
> Tanto Joomla como Drupal son tamén excelentes. A miña segunda opción

Que ninguén mo tome a mal, pero xa descubrimos aos talibáns do Drupal,
Joomla e Spip, algún outro?

Agora en serio, Antón pediume o voto para Spip, pero sinceramente non
sei cales son as diferencias entre uns e outros e o meu voto sería un
voto sen razoamento ningún detrás.

Noutra mensaxe respondo á mensaxe do presidente Branco.