> Benvido Ivan, por fin un voluntario para as máquinas.
>
> Na miña opinión, precisamos e por orde de prioridade
>
> correo
> Web
> Listas
> Ftp
> wiki
> blogs
> servidor terminolóxico
> Corpus
> Forxa ou algún sistema de control de versións
> "zona de probas" (para instalacións e configuracións especiais)
> estatísticas
> copias de seguranza e réplicas

Eu cambiaría a orde. O da terminoloxía ten moita prioridade, creo eu,
pero antes haberá que ter rematado o software para poder montalo. O
das estatísticas haberá que pensalo en serio, era algo que había nas
webs anteriores e que era unha boa mostra de por onde tiñamos que
tirar en cada momento (máis vermello=tradúceme xa!!). Outras opcións
non sei eu se serán necesarias e/ou quitaríalle prioridade: correo,
listas...