2009/11/16 Leandro Regueiro <leandro.regue...@gmail.com>:

> Pois entón poderia ser fragmento, que conserva o significado e é o que
> se está usando en GNOME, o cal está sendo revisado por Méixome.

Home, empregar como argumento de autoridade que se está a empregar en
gnome non é que me deixe moi satisfeito... menos mal que o arranxas
dicindo que o está a revisar méixome.

> Por outra parte se entramos a considerar tódalas posibilidades
> poderían entrar: retallo, retrinco, cacho, pedazo... que non conservan
> un significado relacionado estritamente co texto.

Unha vista da funcionalidade que estamos a considerar:
http://www.kde-apps.org/content/preview.php?preview=1&id=16381&file1=16381-1.png&file2=&file3=&name=Kate+Snippets

Nótese que o retallo, isto é, o anaco/fragmento/cacho dunha cousa
despois de cortala, non é só un texto, senón o par formado por un
texto retallado (na ilustración o ## < DEBUG:VARIABLE > out
"<pre>\$............) e un alcume ou nome polo que nos imos referir a
ele para buscalo axiña ( "DEBUG : Variable" na ilustración).

Responderlle a