É delicado. Vaia, o caso do verbo informar seguro que non é o mellor exemplo
porque se supón que

alguén + informa + de algo + A alguén (un CD "humano", moi próximo a un nome
propio, que adoita levar preposición para distinguilo do SUX)

É un caso que está aí na fronteira no correcto/incorrecto

Outro caso máis claro:

*Vou visitar aos amigos que teño na Coruña > Vou visitar os amigos....

Prometo facer unha pequena nota, o máis clara posible sobre o tema, que
agora non teño a cabeza