2012/9/5 Miguel Bouzada <mbouz...@gmail.com>:

> https://translations.launchpad.net/hotot/trunk/+pots/hotot/gl/+translate
>
> o que ten é un problema (xa falara diso con Fran vai ano e medio) a comiña
> de apertura e peche de cadea, é un erro de programación (cousas de estilo de
> Gnome mal aplicadas) hai que deixalas.

Non tiña nin idea de estaba feito nin que se levara a tradución en
Launchpad porque non o din por ningures e os tradutores véxoos en
GitHub. A versión de Ubuntu non incorporou a tradución ao galego, ou
polo menos non se instala.

En resumo, seguimos igual, tampouco hai noticias de que incorporen a
que fixen eu no git e pregunto,  non se pode facer unha conversión
simple e instalalo pola nosa conta?