Eu non me mataría moito cos clientes de Twitter xa que cos novos termos de servizo da API que Twitter puxo fai unhas poucas semanas é practicamente imposíbel que quede algún vivo logo de que se apliquen.

Ao fin, Twitter quere que todos usemos os clientes oficiais, así sacan revenue da súa publicidade.

http://www.niemanlab.org/2012/08/twitters-api-changes-will-have-a-real-impact-on-news-developers/

Fran Dieguez