On vie 03 may 2013 10:08:36 CEST, Luz wrote:
Grazas Isaac! :)

2013/5/3 Isaac Álvarez Veiga <ialvarezv2...@gmail.com
<mailto:ialvarezv2...@gmail.com>>

    Benvida Luz!
    Eu non estudei filoloxía, mais estou rematando o grao en tradución
    e interpretación :)

    2013/5/3 Luz <luz.an...@gmail.com <mailto:luz.an...@gmail.com>>

        Grazas aos dous! :)
        Alégrame que haxa máis filólogos (aínda que creo que
        deberiamos ser moitos/as máis...)

        2013/5/3 Xosé <xoseca...@gmail.com <mailto:xoseca...@gmail.com>>

            Benvida! Eu tamén estudei Filoloxía, pero inglesa :-)

            Xosé