Manuruik ambo, iko induak samang lamo nan sadang paneh hatinyo.

Soal penguasaan negara, bukannyo induak samang lamo lah dari dulu menguasai
kito?
Tambang tembaga di Papua masiah dipacik Amerika.
Transportasi umum indak berkembang karano lah salasai dilipek dek lobi
otomotif Japang.
Wilayah udaro kito bisa dipakai Singapur.....dll nyo.

Bantuaknyo kito lah nikmat bana di bawah katiak induak samang lamo,
sahinggo namuah ditakut2i jo Chino nan memang sadang ekspansif.

Contoh kasus: rencana kereta api super cepat Jkt-Bdg.
Partamo Japang mangajukan proposal sasuai kandaknyo sajo.
Katiko Chino masuak bersaing, Japang mulai menawarkan banyak tambahan.
Tapi ruponyo ditolak dek JKW dek karano duo2nyo mamintak jaminan APBN.

Japang mundur dan mulai bakeluh kesah.
Chino tatap maju dan bersedia indak adoh jaminan APBN dan langsung b to b.
Kito liek lah beko hasilnyo.

Wassalam
fitr