Re: [protest-ro] deci nu e adevarat ca le-ati dat licenta de a fura?!

2011-06-19 Fir de Conversatie Uplink
Sau, ca sa parafrazam prezumtia de venit licit din Constitutia RO,
Presupunem ca toti banii obtinuti au caracter licit, dar institutia noastra
se ocupa cu verificari contabile ca sa vedem daca ai declarat tot. Si daca
n-ai declarat tot, tot ce gasim nedeclarat cerem in instanta, cu varf si
indesat.

2011/6/19 Uplink advan...@gmx.net

 In America sta IRS-u' pe tine, indiferent cum ti-ai obtinut averea. O cifra
 sa nu se potriveasca si poti sa te arunci in fata trenului daca esti slab de
 inima. Din cand in cand castigi loteria auditurilor chiar daca se potrivesc
 toate cifrele.

 Da' eu nu cunosc America. Poate spune Dan G de la fata locului cum e. :)


 2011/6/19 M Cristian Ioan cristio...@gmail.com



   era vorba sa fie IMPOZITATE averile mari pentru care nu s-a platit
 impozit, dar Ilici (apopo de ilicit!) s-a opus

 Constitutia noastra spune ca “ se prezuma caracterul LICIT al averii”.

 in America cum este?


  *From:* dan G d...@ghiocel.com
 *Sent:* Sunday, June 19, 2011 5:00 AM
 *To:* protest-ro@yahoogroups.com
 *Subject:* Re: [protest-ro] deci nu e adevarat ca le-ati dat licenta de a
 fura?!



 Tantalaul de dcct sta toata ziua cu burta la soare, sigur ca are timp!
 Ce este cu initiativa cu averile nejustificate?
 Incercati sa readuceti  la viata legea caraghioasa a ilicitului de pe
 vremuri.
 Este doar o invitatie la coruptie, dar sigur, daca va face pe voi sa va
 simtiti bine, dati-i inainte, asa cum ati facut si cu legea lustratiei, cu
 votul uninomina, etc, etc, etc.
 Dan G





 





[protest-ro] multumesc!

2011-06-19 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
Exact asa stiam si eu, dar numai din auzite

asa cum din copilarie stiam povestea cu Al. Capone

de aia am intrebat pe cei care traiesc acolo, cum este in realitate

Necazul este ca la noi nu se aplica!

aici suntem in tara democratiei originale, vorba lui Ilici!

nu te intreba nimeni cum ai facut primul milion – si nici urmatoarele.

da, asteptam confirmare si de la Dan Ghiocel

dar ma tem ca pedesereul oricum va zice ca astea sunt masluiri, ca nu e as, 
etc, etc ...

Cris.


From: Uplink 
Sent: Sunday, June 19, 2011 8:43 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: Re: [protest-ro] deci nu e adevarat ca le-ati dat licenta de a fura?!

  
In America sta IRS-u' pe tine, indiferent cum ti-ai obtinut averea. O cifra sa 
nu se potriveasca si poti sa te arunci in fata trenului daca esti slab de 
inima. Din cand in cand castigi loteria auditurilor chiar daca se potrivesc 
toate cifrele. 


Da' eu nu cunosc America. Poate spune Dan G de la fata locului cum e. :)


2011/6/19 M Cristian Ioan cristio...@gmail.com




  era vorba sa fie IMPOZITATE averile mari pentru care nu s-a platit impozit, 
dar Ilici (apopo de ilicit!) s-a opus

  Constitutia noastra spune ca “ se prezuma caracterul LICIT al averii”.

  in America cum este?


  From: dan G 
  Sent: Sunday, June 19, 2011 5:00 AM
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Subject: Re: [protest-ro] deci nu e adevarat ca le-ati dat licenta de a fura?!


  Tantalaul de dcct sta toata ziua cu burta la soare, sigur ca are timp!
  Ce este cu initiativa cu averile nejustificate?
  Incercati sa readuceti  la viata legea caraghioasa a ilicitului de pe vremuri.
  Este doar o invitatie la coruptie, dar sigur, daca va face pe voi sa va 
simtiti bine, dati-i inainte, asa cum ati facut si cu legea lustratiei, cu 
votul uninomina, etc, etc, etc.
  Dan G











Re: [protest-ro] sigur ca este foarte serios!

2011-06-19 Fir de Conversatie dan G
Da, sunt de acord, si de aceea am si observat ca primul comentariu al 
lui dcct a fost la mishto, sa precizeze valoare datoriei, ca si cum 
asta este important.
Trebuie sa recunosc , nu mai am asteptari desarte ca o sa gasesc 
inteligenta si seriozitate pe Internet.
FMI -ul nu pune chiar mana in gat, in niste sute de ani au invatat sa 
stoarca cu socoteala ca sa obtina ceva, pentru ca daca storc prea tare, 
nu mai capata nimic.
Motivul pentru care am mentionat Brazilia este pentru ca a fost unul din 
primele state care a avut probleme serioase cu datoria externa si care 
au trecut prin regim de austeritate, tulburari politice si civile, 
neplata datoriilor, iertarea datoriilor, etc. Am metionat-o pentru ca a 
reusit sa iasa la lumina si daca te intrebi care este sansa romanilor, 
este un caz util de studiat. Dupa cate stiu eu, Romania este mai aproape 
de Brazilia decat de Grecia ca situatie. Ca si Brazilia, Romania are 
bogatii naturale.
Vorbind teoretic pentru ca practic nu a crede ca este posibil, un 
conducator patriot ar trebui sa incerce sa reconstruiasca tara, pentru 
ca prea a fost ruinat totul.
Unul din lucrurile probabil inca ramase de pe vremea lui Ceausescu, 
presupun ca este o oarecare traditie de munca si tehnologie care ar 
trebui folosita si stimulata, si printr-o politica favorabila de taxe si 
impozite sa fie atrasa industria straina.  De asemenea , am inteles ca 
un venit mare il aduce capsunaritul  in strainatate care tot asa ar 
trebui stimulat si taxat cat mai putin pentru a veni banii in tara si 
din ei sa se plateasca datoriile.
In privinta inecatului la mal daca Ceausescu ar fi avut inca vreo 
cativa ani de ragaz dupa ce a platit datoriile, s-ar fi vazut roadele  
lipsei de datorii externe imediat.
Nu am acum la indemana dar imi aduc aminte ca am citit despre exemple 
foarte graitoare de cat de prospera poate fi o tara fara datorii externe.
Noi cam stim treburile astea pe aici. Imi aduc aminte ca am auzit cred 
ca prin 1988 ca Ceausescu a anuntat terminarea platii datoriilor si 
decizia de a nu se mai imprumuta, si primul gand care mi-a venit in 
minte a fost: Hait! A incurcat-o baiatu'! Nu prea stiu ce auziti voi 
pe acolo, dar aici cand putoarea asta de negru comunist si gashca lui de 
Democrati au inceput sa faca datorii in nestire, a inceput o miscare 
populara de mase rapid ca sa ii opreasca. Deocamdata se dau lupte mari. 
In caz ca esti interesat de istorie, chestia asta cu indatoratul si 
inrobitul financiar este veche de mii de ani. Una din realizarile 
importante ale acestui sistem a fost trecerea de la indatorarea 
personala la indatorarea la nivel de stat. De asemenea, trebuie sa se 
realizeze ca este o relatie simbiotica intre datornici si cei care sunt 
proprietarii datoriilor.
La un moment dat datornicul  ajunge la faliment si proprietarul datoriei 
nu mai vede nimic decat un titlu de proprietate fara prea multa valoare, 
asa ca proprietarul trebuie sa mentina pe datornic in stare de 
supravietuire, si asta s-a intamplat in Brazilia si se intampla acum in 
Grecia. Dupa cate stiu Statele Unite as declarat faliment cel putin o 
data prin 1036.

Dan G
On 6/18/2011 10:24 PM, M Cristian Ioan wrote:


tocmai de aceea nu este cazul sa facem misto, ca de unde al luat eu 
valoarea APORXIAMTIVA de 120 de miliarde, ca am masluit-o ,etc

datoria EXISTA, si nu vad niciunfel de resurse de a o plati
cind o sa vina FMI-ul sa ne puna mana in gat sa-i dam banii, nu cred 
ca va conta daca ii spunem ca de fapt nu sunt 120 de miliarde, ci doa 
119.056.197.443 si 50 de centi
vedem bine ce se intampla in Grecia – Brazilia este prea departe, 
garla e mare – doar ca cum este prea tarziu
presupunand ca AZI are veni la putere un conducator cu adevarat 
patriot, CE ar putea sa faca?

ce facem cu datoria existenta, din ce o platim?
Iar chestia cu innecat la mal nu este de loc intamplatoare, colegii 
d-lui DC?T au organizat lovitura de stat ATUNCI pentru ca era momentul 
optim, oamenii erau nemultumiti si au iesit in strada, daca incercau 
asta in 1975 sa zicem, era imposibil.
Nici ulterior nu ar mia fi fost posibil, daca situatia s-ar fi 
normalizat, lumea nu mai era nemultumita, deci incitarea devenea 
imposibila ...
Si desigur au profitat de faptul ca Ceaushescu platise INTEGRAL 
datoria externa!

Cris.
*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Sunday, June 19, 2011 5:10 AM
*To:* protest-ro@yahoogroups.com mailto:protest-ro@yahoogroups.com
*Subject:* Re: [protest-ro] insemna ca au invins!

Datoria nationala este un subiect destul de serios, si daca tu vrei sa 
il discuti cu un semidoct, iti urez succes.
Cred ca primul lucru ati putea sa va uitati peste gard la greci, si 
peste garla la brazilieni, ca sa aveti o idee de pornire.
Evident, a treia perspectiva si solutie , a lui Ceausescu ati ratat-o 
ca prostii si v-ati inecat ca tsiganu' la mal.







Re: [protest-ro] insemna ca au invins!

2011-06-19 Fir de Conversatie dan G
Nu prea inteleg care ar fi influenta pesedereilor, pentru ca eu nu prea 
am habar deloc de ei , nu stiu ce vor, nu stiu ce au realizat, etc.

Am inteles ca sunt o forta acolo, dar mie nu imi spune nimic partidul PSD.
Hahaha! Afara de faptul ca am fost coleg de liceu si promotie, dar fara 
sa am de a face cu el, cu liderul PSD ului.

Dan G
On 6/18/2011 10:16 PM, M Cristian Ioan wrote:


cum ce treba au?
daca ei reusesc sa ne faca sa ajungem in derizoriu, si sa vorbim 
murdar, ca ei, insemna ca au invins!

*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Sunday, June 19, 2011 5:10 AM
*To:* protest-ro@yahoogroups.com mailto:protest-ro@yahoogroups.com
*Subject:* Re: [protest-ro] insemna ca au invins!

Nu prea stiu ce treaba au pedesereii in discutie.






Re: [protest-ro] deci nu e adevarat ca le-ati dat licenta de a fura?!

2011-06-19 Fir de Conversatie dan G
Eram putin familiar cu  legislatia ilicitului in Romania, pe vremuri, 
dar nu am gasit-o prea eficienta. Mai prindeau pe cate unul care prea 
sarea peste cal si prea nu era discret. La inceput aplicarea  cercetarii 
se facea pentru cei care sareau in ochi mai tarziu a inceput sa devina 
rutina pentru cei cu salarii si venituri mari Asa ca daca incepeai sa ai 
casa mare si frumoasa, masini in garaj, si  faceai prea multe petreceri, 
etc, era bine sa ai si o justificare a surselor de venit.
La mine in familie nu a avut nimeni probleme cu ilicitul Chiar 
dimpotriva (Asta a fost partea amuzanta)
In privinta sistemului din vest, in particular in America se platesc 
taxe pe venit deci problema nu este atata de cat venit ai (cui ii pasa?) 
ci daca ai platit taxele corespunzatoare. statului.
Nu stiu daca se stie ca de exemplu marii mafioti ca de exemplu al Capone 
nu au fost arestati si pedepsiti pentru venituri ilicite ci pentru 
neplata taxelor, lucruri complet distincte.
In general, nu am auzit niciodata aici despre cineva sa fie anchetat 
pentru sursa ilicita a averii, decat in cazul in care era o chestie 
ilegala de contrabanda sau ceva de genul asta.
Este adevarat insa ca este o deosebire fundamentala de atitudine si 
cultura intre Romania si America.

Dan G
On 6/18/2011 11:04 PM, Uplink wrote:


Sau, ca sa parafrazam prezumtia de venit licit din Constitutia RO, 
Presupunem ca toti banii obtinuti au caracter licit, dar institutia 
noastra se ocupa cu verificari contabile ca sa vedem daca ai declarat 
tot. Si daca n-ai declarat tot, tot ce gasim nedeclarat cerem in 
instanta, cu varf si indesat.


2011/6/19 Uplink advan...@gmx.net mailto:advan...@gmx.net

In America sta IRS-u' pe tine, indiferent cum ti-ai obtinut
averea. O cifra sa nu se potriveasca si poti sa te arunci in fata
trenului daca esti slab de inima. Din cand in cand castigi loteria
auditurilor chiar daca se potrivesc toate cifrele.

Da' eu nu cunosc America. Poate spune Dan G de la fata locului cum
e. :)


2011/6/19 M Cristian Ioan cristio...@gmail.com
mailto:cristio...@gmail.com



era vorba sa fie IMPOZITATE averile mari pentru care nu s-a
platit impozit, dar Ilici (apopo de ilicit!) s-a opus
Constitutia noastra spune ca “ se prezuma caracterul LICIT al
averii”.
in America cum este?
*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Sunday, June 19, 2011 5:00 AM
*To:* protest-ro@yahoogroups.com
mailto:protest-ro@yahoogroups.com
*Subject:* Re: [protest-ro] deci nu e adevarat ca le-ati dat
licenta de a fura?!

Tantalaul de dcct sta toata ziua cu burta la soare, sigur ca
are timp!
Ce este cu initiativa cu averile nejustificate?
Incercati sa readuceti  la viata legea caraghioasa a
ilicitului de pe vremuri.
Este doar o invitatie la coruptie, dar sigur, daca va face pe
voi sa va simtiti bine, dati-i inainte, asa cum ati facut si
cu legea lustratiei, cu votul uninomina, etc, etc, etc.
Dan G










Re: [protest-ro] deci nu e adevarat ca le-ati dat licenta de a fura?!

2011-06-19 Fir de Conversatie dan G
Hahaha! Nu prea ai inteles-o bine cum este cu IRSul dar nu este nici o 
rusine pentru ca probabil auziti acolo prostii la mana a treia de la tot 
felul de imbecili care nu sunt in stare sa inteleaga si sa foloseasca 
sistemuul.
Ideea aici  este ca trebuie sa folosesti venitul in scopuri utile iar 
daca esti prea prost sau rauvoitor ca sa o faci, atunci statul prin IRS 
te pedepseste si iti ia banii pe care esti prea prost ca sa ii folosesti 
ca lumea.

In general cine stie sa isi foloseasca banii ca lumea nu plateste taxe.
Ca sa se inteleaga ideea, nu este vorba de platit taxe pentru avere ci 
de platit taxe pe venit.

Dan G
On 6/18/2011 10:43 PM, Uplink wrote:


In America sta IRS-u' pe tine, indiferent cum ti-ai obtinut averea. O 
cifra sa nu se potriveasca si poti sa te arunci in fata trenului daca 
esti slab de inima. Din cand in cand castigi loteria auditurilor chiar 
daca se potrivesc toate cifrele.



Da' eu nu cunosc America. Poate spune Dan G de la fata locului cum e. :)

2011/6/19 M Cristian Ioan cristio...@gmail.com 
mailto:cristio...@gmail.com




era vorba sa fie IMPOZITATE averile mari pentru care nu s-a platit
impozit, dar Ilici (apopo de ilicit!) s-a opus
Constitutia noastra spune ca “ se prezuma caracterul LICIT al averii”.
in America cum este?
*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Sunday, June 19, 2011 5:00 AM
*To:* protest-ro@yahoogroups.com mailto:protest-ro@yahoogroups.com
*Subject:* Re: [protest-ro] deci nu e adevarat ca le-ati dat
licenta de a fura?!

Tantalaul de dcct sta toata ziua cu burta la soare, sigur ca are timp!
Ce este cu initiativa cu averile nejustificate?
Incercati sa readuceti  la viata legea caraghioasa a ilicitului de
pe vremuri.
Este doar o invitatie la coruptie, dar sigur, daca va face pe voi
sa va simtiti bine, dati-i inainte, asa cum ati facut si cu legea
lustratiei, cu votul uninomina, etc, etc, etc.
Dan G









Re: [protest-ro] sigur ca este foarte serios!

2011-06-19 Fir de Conversatie Uplink
Statele Unite ale cui? :)

2011/6/19 dan G d...@ghiocel.com

 **
 Statele Unite as declarat faliment cel putin o data prin 1036.



Re: [protest-ro] deci nu e adevarat ca le-ati dat licenta de a fura?!

2011-06-19 Fir de Conversatie dan G
Exista si aici un impozit pe avere, dar nu este cel mai mare si mai 
semnificativ. Nu are nici o legatura cu modul cum a fost dobandita 
averea ci cu valoarea averii.
In general este limitat la proprietatile de case, de pamant. Ca exemplu, 
nu te intreaba nimeni cum ai cumparat casa de un milion, asta este alta 
discutie, alta mancare de peste dar daca ai o proprietate de casa care 
valoreaza un milion, probabil ca in  fiecare an, la sfarsitul anului 
trebuie sa platesti impozitul  de 1% din valoarea casei (Atata este in 
California, ca exemplu, nu stiu in celelalte state)
Dupa cate stiu si in Romania este un impozit anual la fisc pentru case 
care trebuie platit in fiecare an pana la sfarsitul lui martie.

Dan G
On 6/18/2011 10:11 PM, M Cristian Ioan wrote:


era vorba sa fie IMPOZITATE averile mari pentru care nu s-a platit 
impozit, dar Ilici (apopo de ilicit!) s-a opus

Constitutia noastra spune ca “ se prezuma caracterul LICIT al averii”.
in America cum este?
*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Sunday, June 19, 2011 5:00 AM
*To:* protest-ro@yahoogroups.com mailto:protest-ro@yahoogroups.com
*Subject:* Re: [protest-ro] deci nu e adevarat ca le-ati dat licenta 
de a fura?!


Tantalaul de dcct sta toata ziua cu burta la soare, sigur ca are timp!
Ce este cu initiativa cu averile nejustificate?
Incercati sa readuceti  la viata legea caraghioasa a ilicitului de pe 
vremuri.
Este doar o invitatie la coruptie, dar sigur, daca va face pe voi sa 
va simtiti bine, dati-i inainte, asa cum ati facut si cu legea 
lustratiei, cu votul uninomina, etc, etc, etc.

Dan G






Re: [protest-ro] Re: greu

2011-06-19 Fir de Conversatie Arhitectura
In mod cert este ceva nou sub soare !
Motiv pentru care o sa ma si duc, sa trag un pui de somn pe terasa, la umbra 
ciresului, cu sufletul linistit si inima impacata.
Azi am aflat vestea ce mare si am inteles de ce tot candidati, degeaba.

Sa ma treziti peste 20 de ani, cand o sa descalece voevodul DTC in postul de 
secretar al comunei Atarnatii din Deal.

Cu stima,
Dicu-Sava Cristian
www.dsclex.ro
http://arid.wordpress.com




  - Original Message - 
  From: dan-calin 
  To: protest-ro@yahoogroups.com 
  Sent: Thursday, June 16, 2011 3:41 PM
  Subject: [protest-ro] Re: greu






  Ineptul nostru coleg intru FMI, lovit de virsta si Alzheimer,  uita (QED!) ca 
la popi, indiferent de culoare sau nuanta, este recomandat sa faci ce face popa 
nu ce zice!
  Este aceelasi parteneriat public privat evident in numele domnului!


  Si papii au vindut iertaciuni cesionind incasarile! Ceva nou sub soare? 
Pentru numele lui Dumnezeu!

   
  DC? T
   
  Dubito ergo cogito, cogito ergo sum! 
  Cînd se suie scroafa în pom
  Cine tace nu e om.
   
   

  --- In protest-ro@yahoogroups.com, Arhitectura dsc1@... wrote:
  
   Incercati la Iisus !
   Poate a gasit El in ultimii 2.000 de ani ceva responsabili, capabili sa 
faca ceva si  cinstiti. :
   
   Cu stima,
   Dicu-Sava Cristian
   www.dsclex.ro
   http://arid.wordpress.com
   
   
   
   - Original Message - 
   From: dan-calin 
   To: protest-ro@yahoogroups.com 
   Sent: Thursday, June 16, 2011 3:58 AM
   Subject: [protest-ro] Re: greu
   
   
   
   
   
   Atunci nu se mai inscrie cei care doar dau din gura si nu fac nimic, si vor 
participa doar cei care se considera responsabili si capabili sa faca ceva. Ies 
din cursa oportunistii, mincinosii, samd.
   Simplu.
   
   
   
   
   DC? T
   
   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum! 
   Cînd se suie scroafa în pom
   Cine tace nu e om.
   
   
   
   --- In protest-ro@yahoogroups.com, Uplink advantis@ wrote:
   
Atunci ori n-o sa mai vrea nimeni pozitiile astea, ori n-o sa mai promita
nimeni nimic. Problem solved.

2011/6/15 Gushterul LAIR gushteru@



 Si mai ales daca nu se introduce o responsabilitate a actiunilor
 parlamentarilor si in general a bugetarilor.
 Ia sa vezi ce repede ai rezolva coruptia, daca ar fi pedepsiti pentru
 fiecare asumare care nu si-a atins obiectivele si pentru fiecare 
promisiune
 nerezolvata cate un an de puscarie.

 Gushterul


 --
 *From:* dan-calin office.sunvalley@
 *To:* protest-ro@yahoogroups.com
 *Sent:* Mon, June 13, 2011 3:20:06 PM
 *Subject:* [protest-ro] Re: greu



 Nu se poate de azi pe miine.
 Dureaza.
 Degeaba marim parlamentul daca nu aplicam si celelalte schimbari: salar
 fix, fara masini, telefoane si locuinte, cu doua mandate cu 
obligativitatea
 de a participa la sedinte, la comisii si in circa.

 Procesele nu merg mai repede pentru ca sint prea multe pe cap de 
judecator.
 Coruptia exista, dar se reduce.




 DC? T

 Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
 Cînd se suie scroafa în pom
 Cine tace nu e om.


 --- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan cristioanm@ wrote:
 
  este foarte greu, daca nu principial imposibil!
 
  da, asa ar fi LOGIC, si la judecatori, si la parlamentari, numarul de
 dosare, respectiv norma de reprezentare, sa fie mai MICI, ca sa de o 
sansa
 reala de rezolvare!
 
  ce ne facem insa cu materialul uman disponibil?
 
  judecatorii au dovedit ca, si daca au salarii mari, tot nu rezolva
 dosarele si tit sunt susceptibili de coruptie
 
  daca umflam Parlamentul la 600 de reprezentanti, dar acestuia tot nu
 rezolva problemele noastre, cind mergem la ei cu jalba-n protap?
 
  Cr
 
  From: DCT Yahoo
  Sent: Saturday, June 11, 2011 9:02 PM
  To: cpp ; protest-ro@yahoogroups.com
  Subject: [protest-ro] reforma reformata a reformarii reformei
 reformulate!
 
 
 
  Ministerele si guvernul sa se ocupe doar de politici, parlamentul de
 legislatie, samd.
 
  Si mai spun odata: vreau un parlament bicameral. cu mai multi
 parlamentari decit acum, in care norma de reprezentare sa fie mai mica,
 pentru ca accesul la ales sa fie mai simplu si mai direct.
  Salariul parlamentarului trebuie sa includa tot: cazare, transport, 
samd.
 NU mai vreau un parlament care sa se ocupe de cazare si reparat masini.
  Vreau sa fie la fel cum se face plata in PE!
 




 

   
  



  

[protest-ro] EXACT LA ASTA MA REFEREAM

2011-06-19 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
da, asa stiam DE MULT, ca nu a putut fi condamnat pentru crime, nici pentru 
activitati ilicite, ci a ajuns la inchisoare pentru ca s-a dovedit ca NU SI-A 
PLATIT IMPOZITELE!


From: dan G 
Sent: Sunday, June 19, 2011 10:21 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: Re: [protest-ro] deci nu e adevarat ca le-ati dat licenta de a fura?!

  

In privinta sistemului din vest, in particular in America se platesc taxe pe 
venit deci problema nu este atata de cat venit ai (cui ii pasa?) ci daca ai 
platit taxele corespunzatoare. statului.
Nu stiu daca se stie ca de exemplu marii mafioti ca de exemplu al Capone nu au 
fost arestati si pedepsiti pentru venituri ilicite ci pentru neplata taxelor, 
lucruri complet distincte.



[protest-ro] era vorba de Mineriada din iunie 1990

2011-06-19 Fir de Conversatie M Cristian Ioan

From: dan G 
Sent: Sunday, June 19, 2011 10:41 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: Re: [protest-ro] 

  
Da, i-am vazut mesajul, dar nu am inteles exact la ce se referea, pentru ca nu 
stiu cine cu cine se lupta.
Dan G



[protest-ro] reconstructie, cu cine?

2011-06-19 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
Sigur ca a existat chiar mai mult decat “oarecare traditie de munca si 
tehnologie “

insa asta era in 1990, acum nu mia exista

industria strian tocmai ca a fost ALUNGATA sistematic si definitiv prin 
mineriada din 1990: asta a fost scopul lui Ilici, pe care si l-a atins in 
proportie de 100%, nu sa trimita cateva zeci dintre noi la Straulesti II, ci sa 
alunge definitiv pe investitorii seriosi care ar fi vrut sa vina in Romania ca 
sa faca PRODUCTIE aici!

firme ca Noki sau Dacia-Renault se descurca foarte bine, insa reprezinta doar o 
picatura 


veniturile generate de “capsunari”erau considerabile, dar au scazut drastic in 
ultimul timp, de abia isi pot intretine familiile, nu se pot plati datoriile 
din asta

From: dan G 
Sent: Sunday, June 19, 2011 10:01 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: Re: [protest-ro] sigur ca este foarte serios!
Vorbind teoretic pentru ca practic nu a crede ca este posibil, un conducator 
patriot ar trebui sa incerce sa reconstruiasca tara, pentru ca prea a fost 
ruinat totul.
Unul din lucrurile probabil inca ramase de pe vremea lui Ceausescu, presupun ca 
este o oarecare traditie de munca si tehnologie care ar trebui folosita si 
stimulata, si printr-o politica favorabila de taxe si impozite sa fie atrasa 
industria straina.  De asemenea , am inteles ca un venit mare il aduce 
capsunaritul  in strainatate care tot asa ar trebui stimulat si taxat cat mai 
putin pentru a veni banii in tara si din ei sa se plateasca datoriile.


[protest-ro] Re: de unde si pina unde locuiesc in strainatate?

2011-06-19 Fir de Conversatie dan-calin
 Mergeti miine la Straulesti  si faceti poze la crucile celor ucisi in
iunie 1990. Macar vreo 20 de poze sa  aflam cum se numesc si cind au
murit!

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se  suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.


  --- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan cristioanm@...
wrote:

 ieri am fost la inauguarea “Podului lui Traian”  dar nu
am putut sta prea mult, iar imginile sunt oricum frgamentare, ca pasajul
are o lungime mare, nu poate fi perceput in intregime decat din aer!


 Cr.




[protest-ro] Re: v-as ruga sa precizati

2011-06-19 Fir de Conversatie dan-calin
Dmnu' alzheimer  DSK, Fecaloida este lumea in  care traim si pe care
mataluta, fara...rimã(!), o ridici in slavi. Pentru ca si matale esti
tot un profitor.   Descrierea lui Steinhardt  este descrierea identica a
lui Dicu Sava Cristian de exemplu. Oameni  care isi fac din cur o
goarna! Lenes pina la loc comanda  si daca va cer un minim efort de
gindire, deveniti violent! V-am recunoscut.  sinteti aidoma. Va place
harta, gilceava,  si taraboiul. Ce ma scris eu, ce ati raspuns dvs.:
Ada Kaleh, mult Ada  Kaleh.   Acum dvs. stiti cum  sintetii si cum va
percepe lumea. Ca pe un tigan din Vaslui. V-am povestit de  caporalul
Dicu, tigan din prin Vaslui.   Stiu ca mintea dumitale nu  poate pricepe
dar repet inca o data (pleonasm necesar pentru mintea dumitale 
imbicsita). ca desi ai supt la poala comunismului care te-a ridicat
din fundul Vasluiului in  arhitectura bucuresteana unde nu ai fi ajuns
NICIODATA pe vremea regalitatii, nu  pricepi deci ca, inca nu a fost
comunism. Tot ce a fost pina acum si  care este si azi all around the
world se  numeste dictatura, indiferent cine o conduce, o persoana  sau
un grup. Dictatura sau tirania sint  acelasi lucru. Vezi dex.   Matale
iti place DICtatura  ca seamana cu DICu. De fapt amindoua sint doar
DICk!   Se pare ca ai trecut deja  pragul, si peste dvs. se simte intens
efectul ANI. Anii care trec! Ramolismentul  este o certitudine. Din
fericire dvs. nu stiti  asta, nu la lasa prietenul Alzheimer. Cu
stima, (ca poate miine  nu veti mai sti ce este aia ca de ailalta sigur
nu),

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.


  --- In protest-ro@yahoogroups.com, Arhitectura dsc1@... wrote:

 Domnu inginer,

 Domnia voastra face ce face si pana la urma tot isi pune poalele in
cap si-si da tigania pe fata.

 Uite ce spune Nicolae Steinhardt despre activistii de tipul mariei
tale.

 Printre tigani.
 Rasismul este o dementa, dar - cum sa spun? - nerasismul, contestarea
unor rase deosebite, fiecare cu însusirile ei, este o nerozie.
 Sunt mai degraba certareti, rostul vietii lor e gâlceava, harta;
fara de larma si taraboi se asfixiaza si pier; pângaritori, au un dar
neîntrecut de a terfeli totul; mincinosi, mintim cu totii, dar
idealizam realul, la ei e altfel, ca la antimaterie.
 Si gasesc de cuviinta sa-si întareasca minciunile cu juraminte
grele: sa-mi sara ochii, sa-mi moara mama, sa fiu nebun. (...)
 Si nu le poti intra în voie. Oricât de frumos le vorbesti, orice
umilinta, orice fatarnicie: deopotriva de inutile.
 Lenesi, urasc pe cine le cere un efort, o lene îndaratnica,
violenta, ca instinctul de conservare.
 Si nu pot bea în cârciumi, numai afara, pe strada, cu sticlele
însirate alaturi si puradeii roata; o maidanofilie, un exhibitionism,
o nostalgie a bâlciului; si un jind al ocarii, tipetelor, poalelor
date peste cap.
 Spurcaciunea. Dracul sordid, dracul poltron, dracul topaitor. Carora
Cosbuc le-a gasit nume atât de potrivite si care îsi fac din cur o
goarna.

 Apoi, ne explici domnia ta EXACT  de ce nu me mai trebuie INCA o
revolutie si schimbare de sistem, catre comunismuil fecaloid pe care il
propovaduiesti.
 Pentru ca se confisca ! :)
 In plus, comunismul este vectorul cel mai direct catre tiranie.
 Asa ca prefer dictatura, despotismul, nu de alta dar in ele lucrurile
sunt pe fata, si omul muncii stie cum sa joace. :)

 Marturiesesc cinstit ca nu stiu cum sunt sau cum ma percepe lumea.
 Dar in mod cert nu m-am dat niciodata dupa piersic.
 In schimb domnia ta ne-ai aratat la toti, ca esti un mare specialist
in AUTO-CARACTERIZARI.


 Cu stima,
 Dicu-Sava Cristian
 www.dsclex.ro
 http://arid.wordpress.com




   - Original Message -
   From: dan-calin
   To: protest-ro@yahoogroups.com
   Sent: Thursday, June 16, 2011 3:38 PM
   Subject: [protest-ro] Re: v-as ruga sa precizati





   Domnu' DSK zis si hitectu,


   Mataluta, daca tot ai trecut pragul lui 6 renuntind si la bautura si
la FMI, nu doar la creier, cu sau fara ceapa, dai dovada de uitare.
   Multa uitare, care are si un nume, evreiesc? Alzheimer?

   Daca te uitai la revolutiile din istorie, aia din Paris de exemplu,
aflai ca orice revolutie termina prin a fi confiscata si trensformata in
dictatura.
   Asa a ajuns un ofiteras (un fel de marinar de pe o insula)
imparat, la vreo 20 de ani de la revolutia franceza. Pare cunoscut?

   Daca eu ti-as pune o eticheta (label, ca tot iti place cind esti
singur!), de bou autentic cu coarne, 4 picioare si coada ar crede
cineva ca ai coarne, 4 picioare si coada? S-au uita si ar spune ca am
scris prostii, ceea ce ar fi adevarat.
   Dar s-ar gasi citiva, de prin state de exemplu, care sa spuna yes!

   Exista totusi comunism, asa cum exista si viata dupa Basescu. Inca
nu a fost comunism.
   Tot ce a fost pina acum si care este si azi all around the world
se numeste dictatura, indiferent cine o conduce, o persoana sau un grup.




   DC? T

   Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
   Cînd se suie scroafa în 

[protest-ro] Falimentul e aproape! Cum iși va plăti Romania datoriile, dacă nu mai produce?

2011-06-19 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
iata ca nu numai eu “masluiesc”problema datoriei externe!

http://www.lutyk.ro/2011/03/muntii-nostri-aur-poarta-noi-cersim-din-poarta-n-poarta/
 




 Falimentul e aproape! Cum iși va plăti Romania datoriile, dacă nu mai 
produce? 

Cititi si articolul: 
Datoria REALA a Romaniei: 170 miliarde Euro! 

Sunt ridicoli băieții ăștia de la partide, care se uita cu sufletul la gura la 
graficele economice, si cum vad o ușoara mișcare in sus, urlă de bucurie! Se 
imbrățișează și se felicită: gata, am ieșit din criză!
Criza o sa dureze pană cand Romania o sa fie competitivă și o reușească să-și 
vandă mărfurile. Cauza crizei e simplă: poporul roman a cheltuit mai mult decat 
a reușit sa vandă. Iar voi n-ați făcut nimic ca sa o rezolvați. Așa ca, de ce 
s-ar termina criza? De mila voastră?

Cand cumpărătorii o sa zică: nu mai dau bani pe prostia asta chinezească, e 
prea scumpă; mai bine cumpăr de la romani, ca e mai ieftin. Abia atunci puteți 
să vă bucurați. Cand o sa fie asta? Peste cel puțin 50 de ani. Dacă o sa fie 
vreodată!

Și in toata perioada asta, graficele voastre o să salte in sus si in jos in 
permanență – dar asta n-are nici o legătură cu criza! Orice grafic se mișcă, 
dacă populația e incă vie. Graficele intră in linie-dreaptă, doar dacă ai murit.

Cum iși va plăti Romania datoriile, dacă nu mai produce?
Mai ales ca și chestia asta, cu stabilitatea, e relativă. Stabilitatea 
economică a Romaniei din ultimele luni s-a bazat strict pe imprumuturi, nu pe 
producție (dimpotrivă, PIB-ul s-a prăbușit). Iar imprumuturile, cum știm cu 
toții, nu sunt o soluție …stabilă

mai multe pe :

http://www.newsro123.com/2011/04/falimentul-e-aproape-cum-isi-va-plati.html

[protest-ro] cand, se poate afla

2011-06-19 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
dar cum se numesc, este mai greu, din moment ce pe cruce scrie “NEIDENTIFICAT”!

ideea este buna, nu am decit foto alb-negru, vechi de 20 de ani, dar vine un 
pic cam tarziu: maine este LUNI!


From: dan-calin 
Sent: Sunday, June 19, 2011 6:37 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: [protest-ro] Re: de unde si pina unde locuiesc in strainatate?

  


Mergeti miine la Straulesti si faceti poze la crucile celor ucisi in iunie 
1990. Macar vreo 20 de poze sa aflam cum se numesc si cind au murit!



[protest-ro] Re: Falimentul e aproape! Cum iși va plăti Romania datoriile, dacă nu mai produce?

2011-06-19 Fir de Conversatie dan-calin
Acum inteleg care este  scopul pdlistului. Rosia Montana. Sa fure si 
aurul, sa distruga 5 munti si apoi sa dea faliment cind trebuie sa 
plateasca. Sint mindru ca si eu fac  parte dintre cei care au oprit pina
acum acest jaf national. Cum poti sa minti in halul  asta: Cauza
crizei e simpla: poporul roman a cheltuit mai mult  decat a reusit sa
vanda! Poporul roman nu vinde.  Guvernantii vind. Basescu vinde. Flota.
Oriunde ne uitam vedem  furturi: la posta romana, la scoli, la orice...
Pecinginea portocalie vrea  si Rosia Montana. De fapt proiectul a fost
introdus de berceanu si ai  lui. O culme a campaniei murdare  si
mincinoase a RMGC s-a intimplat in 2009 cind trebuiau bani pentru
campania  jegului Basescu. Si s-au dat. Si uite cum prolifereaza si  pe
aici.   Avem cel mai prost guvern  cu cel mai prost presedinte. Imi vine
sa vars.   Voi incerca sa nu imi mai  pierd vremea cu pdlisti. 170
miliarde? Gretoasa  minciuna, incomensurabila prostie!

DC?  T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se suie scroafa în  pom
Cine tace nu e om.


--- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan cristioanm@...
wrote:

 iata ca nu numai eu “masluiesc”problema datoriei
externe!


http://www.lutyk.ro/2011/03/muntii-nostri-aur-poarta-noi-cersim-din-poar\
ta-n-poarta/




  Falimentul e aproape! Cum iși va plăti Romania datoriile,
dacă nu mai produce? 

 Cititi si articolul:
 Datoria REALA a Romaniei: 170 miliarde Euro!

 Sunt ridicoli băieții ăștia de la partide, care se
uita cu sufletul la gura la graficele economice, si cum vad o
ușoara mișcare in sus, urlă de bucurie! Se
imbrățișează și se felicită: gata, am
ieșit din criză!
 Criza o sa dureze pană cand Romania o sa fie competitivă
și o reușească să-și vandă mărfurile.
Cauza crizei e simplă: poporul roman a cheltuit mai mult decat a
reușit sa vandă. Iar voi n-ați făcut nimic ca sa o
rezolvați. Așa ca, de ce s-ar termina criza? De mila
voastră?

 Cand cumpărătorii o sa zică: nu mai dau bani pe prostia
asta chinezească, e prea scumpă; mai bine cumpăr de la
romani, ca e mai ieftin. Abia atunci puteți să vă
bucurați. Cand o sa fie asta? Peste cel puțin 50 de ani.
Dacă o sa fie vreodată!

 Și in toata perioada asta, graficele voastre o să salte in
sus si in jos in permanență †dar asta n-are nici o
legătură cu criza! Orice grafic se mișcă, dacă
populația e incă vie. Graficele intră in
linie-dreaptă, doar dacă ai murit.

 Cum iși va plăti Romania datoriile, dacă nu mai
produce?
 Mai ales ca și chestia asta, cu stabilitatea, e relativă.
Stabilitatea economică a Romaniei din ultimele luni s-a bazat
strict pe imprumuturi, nu pe producție (dimpotrivă, PIB-ul s-a
prăbușit). Iar imprumuturile, cum știm cu toții, nu
sunt o soluție …stabilă

 mai multe pe :


http://www.newsro123.com/2011/04/falimentul-e-aproape-cum-isi-va-plati.h\
tml




[protest-ro] Re: cand, se poate afla

2011-06-19 Fir de Conversatie dan-calin
Atunci dati-mi nume de  persoane disparute in acea perioada. Ma indoiesc
ca in acele zile au disparut  adulti, de la 12 ani in sus, si nu le-a
reclamat nimeni absenta. La Straulesti sint  ingropati toti cei care NU
pot fi identificati si nu sint cautati de nimeni.   Ma gindesc ca este
posibil  ca cei morti dupa iunie 1990 pina in iunie 2011,
neidentificati, sa fie tot din  cauza minerilor, ca la Cernobil.   Vad
ca aveti timp destul  asa ca mergeti miine la Straulesti, ca tot este
luni, si pina  nu creste iarba, faceti poze la acele morminte si cruci
cu mortii din 13-15  iunie 1990! Evident nu uitati sa le  scanati pe
cele din 1990 si puneti-le pe site. Ati zis 50 nu? Nu 170  miliarde?

DC? T

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum!
Cînd se  suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.


--- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan cristioanm@...
wrote:

 dar cum se numesc, este mai greu, din moment ce pe cruce scrie
“NEIDENTIFICAT”!

 ideea este buna, nu am decit foto alb-negru, vechi de 20 de ani, dar
vine un pic cam tarziu: maine este LUNI!


 From: dan-calin
 Sent: Sunday, June 19, 2011 6:37 PM
 To: protest-ro@yahoogroups.com
 Subject: [protest-ro] Re: de unde si pina unde locuiesc in
strainatate?




 Mergeti miine la Straulesti si faceti poze la crucile celor ucisi in
iunie 1990. Macar vreo 20 de poze sa aflam cum se numesc si cind au
murit!




Re: [protest-ro] de unde si pina unde locuiesc in strainatate?

2011-06-19 Fir de Conversatie dan G

Care este Podul lui Traian ? Basarab?
In sfarsit s-a terminat?
Dan G
On 6/19/2011 3:47 AM, M Cristian Ioan wrote:


ieri am fost la inauguarea “Podului lui Traian”  dar nu am putut sta 
prea mult, iar imginile sunt oricum frgamentare, ca pasajul are o 
lungime mare, nu poate fi perceput in intregime decat din aer!


Cr.





Re: [protest-ro] gresit!

2011-06-19 Fir de Conversatie dan G
Comparatia cu Brazilia are foarte mult sens, pentru ca arata cum se 
procedeaza cand o tara are dificultati in plata datoriilor
Romania este in continuare bogata cu surse naturale, chiar daca au fost 
concesionate.
Am inteles ca bataia pestelui in Romania sunt comisioanele care se iau 
de fiecare data cand se vinde ceva.

Dan G
On 6/19/2011 5:43 AM, M Cristian Ioan wrote:


stam un pic mai bine decat grecii, da
insa comparatia cu Brazilia nu are sens: Brazilia este o tara mare, 
dinamica, cu resurse naturale IMENSE, nu ne putem compara

ne-am distrus industia ceaushista, dinamica noastra este NEGATIVA
bogatiile naturale la noi erau oricum mai mici, iar dupa 1990, le-am 
dat pe degaba, asa ca acum nu mai sunt ale noastre!
Si cand am castigat la Haga, ne-am bucurat ca prostii, tot petrolul si 
gazele din platoul continental al Marii negre sunt de mult ale lui 
Stirling

*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Sunday, June 19, 2011 10:01 AM
*To:* protest-ro@yahoogroups.com mailto:protest-ro@yahoogroups.com
*Subject:* Re: [protest-ro] sigur ca este foarte serios!

Motivul pentru care am mentionat Brazilia este pentru ca a fost unul 
din primele state care a avut probleme serioase cu datoria externa si 
care au trecut prin regim de austeritate, tulburari politice si 
civile, neplata datoriilor, iertarea datoriilor, etc. Am metionat-o 
pentru ca a reusit sa iasa la lumina si daca te intrebi care este 
sansa romanilor, este un caz util de studiat. Dupa cate stiu eu, 
Romania este mai aproape de Brazilia decat de Grecia ca situatie. Ca 
si Brazilia, Romania are bogatii naturale.







Re: [protest-ro] reconstructie, cu cine?

2011-06-19 Fir de Conversatie dan G
Nu sunt convins ca traditia a disparut complet, probabil ca s-a mutat si 
s-a transformat.
Presupun ca nu ai prins anii 50 ca sa ai o idee de la ce s-a pornit. Am 
auzit ca Nokia a plecat..

Am auzit ca este vorba de Ford sa vina la Craiova? Oltcit ul mai exista?
Trebuie sa marturisesc ca sunt cam pornit si partinitor, dat fiind ca am 
fost martor si participant la constructia si reconstructia tarii in anii 
50- 80 si acum vad distrugerea si bataia de joc totala.

Dar, deh, asta este istoria!
Dan G
On 6/19/2011 5:55 AM, M Cristian Ioan wrote:


Sigur ca a existat chiar mai mult decat “oarecare traditie de munca si 
tehnologie “

insa asta era in 1990, acum nu mia exista
industria strian tocmai ca a fost ALUNGATA sistematic si definitiv 
prin mineriada din 1990: asta a fost scopul lui Ilici, pe care si l-a 
atins in proportie de 100%, nu sa trimita cateva zeci dintre noi la 
Straulesti II, ci sa alunge definitiv pe investitorii seriosi care ar 
fi vrut sa vina in Romania ca sa faca PRODUCTIE aici!
firme ca Noki sau Dacia-Renault se descurca foarte bine, insa 
reprezinta doar o picatura
veniturile generate de “capsunari”erau considerabile, dar au scazut 
drastic in ultimul timp, de abia isi pot intretine familiile, nu se 
pot plati datoriile din asta

*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Sunday, June 19, 2011 10:01 AM
*To:* protest-ro@yahoogroups.com mailto:protest-ro@yahoogroups.com
*Subject:* Re: [protest-ro] sigur ca este foarte serios!
Vorbind teoretic pentru ca practic nu a crede ca este posibil, un 
conducator patriot ar trebui sa incerce sa reconstruiasca tara, pentru 
ca prea a fost ruinat totul.
Unul din lucrurile probabil inca ramase de pe vremea lui Ceausescu, 
presupun ca este o oarecare traditie de munca si tehnologie care ar 
trebui folosita si stimulata, si printr-o politica favorabila de taxe 
si impozite sa fie atrasa industria straina.  De asemenea , am inteles 
ca un venit mare il aduce capsunaritul  in strainatate care tot asa 
ar trebui stimulat si taxat cat mai putin pentru a veni banii in tara 
si din ei sa se plateasca datoriile.






Re: [protest-ro] da si da!

2011-06-19 Fir de Conversatie dan G
Cred ca am mai mentionat ca titlul de pesederist nu imi spune nimic, si 
in general am un dispret total fata de bulibaseala asta politica care nu 
prea aduce nimic bun si /sau util,
Nu-l insulta pe bietul dcct cu titlul de inginer, habar nu are ce este 
aia si cu ce se mananca! Esti bucurestean, sau mi se pare mie?

Dan G
On 6/19/2011 5:35 AM, M Cristian Ioan wrote:


1. da, m-a shocat (desi venind de la un pedeserist, nu ar trebui!) 
tratarea la mishto si acuzatia de “masluire”!
habar nu am care e valoarea exacta, si nici nu ma intereseaza, ce stiu 
este ca TREBUIE SA DAM INAPI BANII AIA, si nu vad cum se poate face!
dc?t a avut o atitudine de avocat, nu de inginer, ca numai avocatul 
isi para clientul criminal cu astfel de tertipuri
apopo de executiile si impuscaturile de care tot vorbeste dc?t, daca 
sunt conamnat la moarte, putin imi pasa daca plutonul de executie are 
9 membri sau 15, si daca folosesc arme de calibru 7,62 sau o 
mitraliera grea, asemnea amanunte sunt IRELEVANTE ...

2. da, af ost o figura de stil, nascuta din disperare!
stiu bine ca FMI au experienta indelungata la stors banii, si nu te 
jupoaie de toot, uite la Grecia, se va face nu doar re-esalonare, ci 
si RESTRUCTURAREA datoriei, adica daca nu o poate plati pe toata, i se 
reduce datoria!

*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Sunday, June 19, 2011 10:01 AM
*To:* protest-ro@yahoogroups.com mailto:protest-ro@yahoogroups.com
*Subject:* Re: [protest-ro] sigur ca este foarte serios!

Da, sunt de acord, si de aceea am si observat ca primul comentariu al 
lui dcct a fost la mishto, sa precizeze valoare datoriei, ca si cum 
asta este important.
Trebuie sa recunosc , nu mai am asteptari desarte ca o sa gasesc 
inteligenta si seriozitate pe Internet.
FMI -ul nu pune chiar mana in gat, in niste sute de ani au invatat sa 
stoarca cu socoteala ca sa obtina ceva, pentru ca daca storc prea 
tare, nu mai capata nimic.








[protest-ro] unii mai si muncesc!

2011-06-19 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
nu toata lumea primeste stipendii de la KGB, unii mai trebuie si sa se duca la 
servici sa lucreze

From: dan-calin 
Sent: Monday, June 20, 2011 12:04 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: [protest-ro] Re: cand, se poate afla

  

Atunci dati-mi nume de persoane disparute in acea perioada. Ma indoiesc ca in 
acele zile au disparut adulti, de la 12 ani in sus, si nu le-a reclamat nimeni 
absenta.
La Straulesti sint ingropati toti cei care NU pot fi identificati si nu sint 
cautati de nimeni. 
Ma gindesc ca este posibil ca cei morti dupa iunie 1990 pina in iunie 2011, 
neidentificati, sa fie tot din cauza minerilor, ca la Cernobil.

Vad ca aveti timp destul asa ca mergeti miine la Straulesti, ca tot este luni, 
si pina nu creste iarba, faceti poze la acele morminte si cruci cu mortii din 
13-15 iunie 1990!
Evident nu uitati sa le scanati pe cele din 1990 si puneti-le pe site. Ati zis 
50 nu? Nu 170 miliarde?



[protest-ro] da, a inceput in 2001

2011-06-19 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
dar va rog frumos sa nu fiti si Dvs. pedeserist!

daca este vroba depsre pasaj, puneti in subiect pasajul, nu lasati titlul 
anterior, ca nu se mai inteleg nimic!


From: dan G 
Sent: Monday, June 20, 2011 3:19 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: Re: [protest-ro] de unde si pina unde locuiesc in strainatate?

  
Care este Podul lui Traian ? Basarab?
In sfarsit s-a terminat?



[protest-ro] inteleg ca nu mai re sens sa discutam?

2011-06-19 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
ati putea fi coherent pentru un minut macar?

Acum discutam despre cei aproximativ 50 de morti, sau despre “170 de miliarde”, 
cifra care nu imi apartine?

discutam despre cei ingropati la Straulesti, sau despre datoria externa?

aatept pina diseara sa va decideti!

multumesc,

cristian.


From: dan-calin 
Sent: Monday, June 20, 2011 12:04 AM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: [protest-ro] Re: cand, se poate afla

  

Atunci dati-mi nume de persoane disparute in acea perioada. Ma indoiesc ca in 
acele zile au disparut adulti, de la 12 ani in sus, si nu le-a reclamat nimeni 
absenta.
La Straulesti sint ingropati toti cei care NU pot fi identificati si nu sint 
cautati de nimeni. 
Ma gindesc ca este posibil ca cei morti dupa iunie 1990 pina in iunie 2011, 
neidentificati, sa fie tot din cauza minerilor, ca la Cernobil.

Vad ca aveti timp destul asa ca mergeti miine la Straulesti, ca tot este luni, 
si pina nu creste iarba, faceti poze la acele morminte si cruci cu mortii din 
13-15 iunie 1990!
Evident nu uitati sa le scanati pe cele din 1990 si puneti-le pe site. Ati zis 
50 nu? Nu 170 miliarde?



 
DC? T
 
Dubito ergo cogito, cogito ergo sum! 
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.
 
 

--- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan cristioanm@... wrote:

 dar cum se numesc, este mai greu, din moment ce pe cruce scrie 
 “NEIDENTIFICAT”!
 
 ideea este buna, nu am decit foto alb-negru, vechi de 20 de ani, dar vine un 
 pic cam tarziu: maine este LUNI!
 
 
 From: dan-calin 
 Sent: Sunday, June 19, 2011 6:37 PM
 To: protest-ro@yahoogroups.com 
 Subject: [protest-ro] Re: de unde si pina unde locuiesc in strainatate?
 
 
 
 
 Mergeti miine la Straulesti si faceti poze la crucile celor ucisi in iunie 
 1990. Macar vreo 20 de poze sa aflam cum se numesc si cind au murit!





Re: [protest-ro] da, a inceput in 2001

2011-06-19 Fir de Conversatie dan G
Hahaha! Ti-am spus ca nu am treaba cu chestiile astea, sunt plecat din 
tara din 1980.
Scuze, in general nu schimb titlul (subiectul ) pentru a se continua 
usor firul discutiei.
Auzisem ca Pasajul Basarab este in lucru, si am incercat sa ghicesc ca 
despre el este vorba.

Presupun ca este mai mare si mai lat decat Podul Grand?
Dan G
On 6/19/2011 10:21 PM, M Cristian Ioan wrote:


dar va rog frumos sa nu fiti si Dvs. pedeserist!
daca este vroba depsre pasaj, puneti in subiect pasajul, nu lasati 
titlul anterior, ca nu se mai inteleg nimic!

*From:* dan G mailto:d...@ghiocel.com
*Sent:* Monday, June 20, 2011 3:19 AM
*To:* protest-ro@yahoogroups.com mailto:protest-ro@yahoogroups.com
*Subject:* Re: [protest-ro] de unde si pina unde locuiesc in 
strainatate?


Care este Podul lui Traian ? Basarab?
In sfarsit s-a terminat?






[protest-ro] whom are we kidding?

2011-06-19 Fir de Conversatie M Cristian Ioan
pe cine incercam sa pacalim?

chiar azi dimineata imi ziceam “sigur ca pedeseristul trebuie sa fie PENTU 
cianurile de la RMGC”!

logica este simpla, din momnt ce eu sunt impotriva, pedeseristul nu poate fi 
decat PENTU cianuri!


La RMGC ma deranjeaza cel mai mult nu poluarea, cit HOTIA: pentru zacamintele 
de aur si argint, Statul roman va primi o suma infima, nici vroba sa platim 
macar o parte din datoria externa !

si desigur, RMGC o sa dea faliment la omentul oportun, nu mai ai pe cine trage 
la raspundere pt poluare ...

From: dan-calin 
Sent: Sunday, June 19, 2011 9:58 PM
To: protest-ro@yahoogroups.com 
Subject: [protest-ro] Re:  Falimentul e aproape! Cum iși va plăti Romania 
datoriile, dacă nu mai produce? 

  

Acum inteleg care este scopul pdlistului.
Rosia Montana. Sa fure si aurul, sa distruga 5 munti si apoi sa dea faliment 
cind trebuie sa plateasca.
Sint mindru ca si eu fac parte dintre cei care au oprit pina acum acest jaf 
national.


Cum poti sa minti in halul asta: Cauza crizei e simpla: poporul roman a 
cheltuit mai mult decat a reusit sa vanda!
Poporul roman nu vinde. Guvernantii vind. Basescu vinde. Flota.
Oriunde ne uitam vedem furturi: la posta romana, la scoli, la orice...
Pecinginea portocalie vrea si Rosia Montana. De fapt proiectul a fost 
introdus de berceanu si ai lui.
O culme a campaniei murdare si mincinoase a RMGC s-a intimplat in 2009 cind 
trebuiau bani pentru campania jegului Basescu. Si s-au dat.
Si uite cum prolifereaza si pe aici.

Avem cel mai prost guvern cu cel mai prost presedinte. Imi vine sa vars.

Voi incerca sa nu imi mai pierd vremea cu pdlisti.
170 miliarde? Gretoasa minciuna, incomensurabila prostie!

 
DC? T
 
Dubito ergo cogito, cogito ergo sum! 
Cînd se suie scroafa în pom
Cine tace nu e om.
 
 

--- In protest-ro@yahoogroups.com, M Cristian Ioan cristioanm@... wrote:

 iata ca nu numai eu “masluiesc”problema datoriei externe!
 
 http://www.lutyk.ro/2011/03/muntii-nostri-aur-poarta-noi-cersim-din-poarta-n-poarta/
  
 
 
 
 
  Falimentul e aproape! Cum iși va plăti Romania datoriile, dacă nu mai 
 produce? 
 
 Cititi si articolul: 
 Datoria REALA a Romaniei: 170 miliarde Euro! 
 
 Sunt ridicoli băieții ăștia de la partide, care se uita cu sufletul la 
 gura la graficele economice, si cum vad o ușoara mișcare in sus, urlă de 
 bucurie! Se imbrățișează și se felicită: gata, am ieșit din criză!
 Criza o sa dureze pană cand Romania o sa fie competitivă și o reușească 
 să-și vandă mărfurile. Cauza crizei e simplă: poporul roman a cheltuit 
 mai mult decat a reușit sa vandă. Iar voi n-ați făcut nimic ca sa o 
 rezolvați. Așa ca, de ce s-ar termina criza? De mila voastră?
 
 Cand cumpărătorii o sa zică: nu mai dau bani pe prostia asta chinezească, 
 e prea scumpă; mai bine cumpăr de la romani, ca e mai ieftin. Abia atunci 
 puteți să vă bucurați. Cand o sa fie asta? Peste cel puțin 50 de ani. 
 Dacă o sa fie vreodată!
 
 Și in toata perioada asta, graficele voastre o să salte in sus si in jos in 
 permanență †dar asta n-are nici o legătură cu criza! Orice grafic se 
 mișcă, dacă populația e incă vie. Graficele intră in linie-dreaptă, 
 doar dacă ai murit.
 
 Cum iși va plăti Romania datoriile, dacă nu mai produce?
 Mai ales ca și chestia asta, cu stabilitatea, e relativă. Stabilitatea 
 economică a Romaniei din ultimele luni s-a bazat strict pe imprumuturi, nu 
 pe producție (dimpotrivă, PIB-ul s-a prăbușit). Iar imprumuturile, cum 
 știm cu toții, nu sunt o soluție …stabilă
 
 mai multe pe :
 
 http://www.newsro123.com/2011/04/falimentul-e-aproape-cum-isi-va-plati.html