Jacek Arkuszewski:

> Widzialem faceta kilka lat temu w TV, nazywa sie Illmann, ale glowy nie dam.
> Z tego co pamietam.

/../

> Usilowalem znalezc go w internecie, ale nie powiodlo mi sie. Nawet nie
pamietam dokladnie
> jego nazwiska: chyba ILLMANN, ale moze byc ILL**** z czyms innym.
>
> Jacek A.

Jacku, ten facet nazywa sie Heribert Illig.
Tutaj troche cos jest napisane na temat jego hipotez:
http://www.magicvillage.de/~Gerhard_Fischlein/Ill.htm

Naprawde przekonujaco. Ale wiekszosc historykow watpie, ze wczesnym
sredniowieczu - z tymi owczesnymi srodkami komunikacyjnymi - takie falszowanie
od Konstatynoplu do Renu by bylo mozliwe. Ale jego ksiazki sa bardzo ciekawe.

Tutaj jeszcze ciekawa polemika 'przeciwko' Illig:

http://www.dbs.informatik.uni-muenchen.de/~krojer/illig.html

Pozdrowienia
Uta

Odpowiedź listem elektroniczym