יפה. כבר התקדמות הם ממליצים על נגן חופשי. אבל איך בדיוק אני רואה את זה בלינוקס? ניסיתי אצלי וזה לא עבד לי.
-- אורי עידן 2010/10/28 Webmaster <[email protected]> > שלום רב, > > > > אני ממליצים להתקין את הנגן VLC > > http://www.videolan.org/vlc/ > > > > *גבריאל** **ברמט* | מנהל אתרי אינטרנט | רשות השידור > > *Gabriel Barmat *| Webmaster | Israel Broadcasting Authority > > www.iba.org.il > > <http://www.facebook.com/iba.page> <http://www.iba.org.il/rss> > ------------------------------ > > *מאת**:* Ori Idan [mailto:[email protected]] > *נשלח**:* ד 27 אוקטובר 2010 19:08 > *אל**:* guy > *עותק**:* Webmaster; Hamakor Discussions List > *נושא**:* Re: אתר הערוץ הראשון באינטרנט > > > > יש בכלל אתר עם שידורים של הערוץ הראשון ברשת? > > אם כן אשמח לקבל את כתובתו. אם כי סביר להניח שגם אצלי הוא לא יעבוד באובונטו. > > > > -- > > אורי עידן > > > > 2010/10/27 guy <[email protected]> > > לצוות התמיכה הטכנית של רשות השידור שלום רב > > > אני משתמש בלינוקס (מנדריבה 2010) וחלון השידורים לא פועל. מה עלי לעשות? > > בכבוד רב > גיא דפני > > _______________________________________________ > Discussions mailing list > [email protected] > http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions > > >
<<image002.gif>>
<<image001.gif>>
_______________________________________________ Discussions mailing list [email protected] http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

