יפה. כבר התקדמות הם ממליצים על נגן חופשי.
אבל איך בדיוק אני רואה את זה בלינוקס?
ניסיתי אצלי וזה לא עבד לי.

-- 
אורי עידן


2010/10/28 Webmaster <[email protected]>

>  שלום רב,
>
>
>
> אני ממליצים להתקין את הנגן VLC
>
> http://www.videolan.org/vlc/
>
>
>
> *גבריאל** **ברמט*  | מנהל אתרי אינטרנט | רשות השידור
>
> *Gabriel Barmat *| Webmaster | Israel Broadcasting Authority
>
> www.iba.org.il
>
> <http://www.facebook.com/iba.page>  <http://www.iba.org.il/rss>
>  ------------------------------
>
> *מאת**:* Ori Idan [mailto:[email protected]]
> *נשלח**:* ד 27 אוקטובר 2010 19:08
> *אל**:* guy
> *עותק**:* Webmaster; Hamakor Discussions List
> *נושא**:* Re: אתר הערוץ הראשון באינטרנט
>
>
>
> יש בכלל אתר עם שידורים של הערוץ הראשון ברשת?
>
> אם כן אשמח לקבל את כתובתו. אם כי סביר להניח שגם אצלי הוא לא יעבוד באובונטו.
>
>
>
> --
>
> אורי עידן
>
>
>
> 2010/10/27 guy <[email protected]>
>
> לצוות התמיכה הטכנית של רשות השידור שלום רב
>
>
> אני משתמש בלינוקס (מנדריבה 2010) וחלון השידורים לא פועל. מה עלי לעשות?
>
> בכבוד רב
> גיא דפני
>
> _______________________________________________
> Discussions mailing list
> [email protected]
> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
>
>
>

<<image002.gif>>

<<image001.gif>>

_______________________________________________
Discussions mailing list
[email protected]
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

לענות