אז יתכן שזו התשובה mozilla-plugin-vlc
אני אנסה את זה.
בכל אופן כנראה שיש פתרון לא מסובך מדי לראות את השידורים.
אני לא יודע אם זה טוב או רע :-)

-- 
אורי עידן


2010/10/28 Omer Zak <[email protected]>

> אינני יכול לדבר בשם אובונטו, אבל בדביאן (לפחות Lenny) יש חבילת vlc
> להתקנה.  אני מניח שיש גם באובונטו (איזו גירסא של אובונטו מותקנת אצלך?).
>
> בכל אופן, אצלי מותקנת גירסא
> 0.8.6.h-4+lenny2.3
> של חבילה זו, וכאשר ניסיתי להכנס לשידור חי, נתבקשתי להתקין
> Windows Media Player Firefox Plugin
> אבל מותקנת אצלי כבר החבילה mozilla-plugin-vlc, אותה גירסא.
>
> --- עומר
>
>
> On Thu, 2010-10-28 at 14:11 +0200, Ori Idan wrote:
>
>  <אני עובד באובונטו ואין לי מושג כיצד לגרום לזה לעבוד.
> >
> > --
>  <אורי עידן
> >
> >
> >
> > 2010/10/28 Omer Zak <[email protected]>
>  <        אורי,
>  <        האם אתה משתמש גם כן במנדריבה 2010?
>  <        ייתכן שהנגן דורש קידודים בלתי חופשיים שזמינים למנדריבה 2010
>  <        ואינם זמינים
>  <        להפצה שאתה משתמש בה?
>  <        אם זה המצב, אז צריך לדייק בשאלה/תלונה.
> >
>  <        --- עומר
> >
> >
> >         On Thu, 2010-10-28 at 14:06 +0200, Ori Idan wrote:
>  <         <יפה. כבר התקדמות הם ממליצים על נגן חופשי.
>  <         <אבל איך בדיוק אני רואה את זה בלינוקס?
>  <         <ניסיתי אצלי וזה לא עבד לי.
> >         >
> >         > --
>  <         <אורי עידן
> >         >
> >         >
> >         >
> >         > 2010/10/28 Webmaster <[email protected]>
>  <         <        שלום רב,
> >         >
> >          <
> >         >
>  <         <        אני ממליצים להתקין את הנגן VLC
> >         >
> >          <        http://www.videolan.org/vlc/
> >         >
> >         >
> >         >
>  <         <        גבריאל ברמט | מנהל אתרי אינטרנט | רשות השידור
> >         >
> >          <        Gabriel Barmat | Webmaster | Israel Broadcasting
> >         Authority
> >         >
> >          <        www.iba.org.il
> >         >
> >          <
> >         >
> >         >
> >         >
> >         ______________________________________________________________
>  <         <        מאת: Ori Idan [mailto:[email protected]]
>  <         <        נשלח: ד 27 אוקטובר 2010 19:08
>  <         <        אל: guy
>  <         <        עותק: Webmaster; Hamakor Discussions List
>  <         <        נושא: Re: אתר הערוץ הראשון באינטרנט
> >         >
> >         >
> >         >
> >         >
>  <         <        יש בכלל אתר עם שידורים של הערוץ הראשון ברשת?
> >         >
>  <         <        אם כן אשמח לקבל את כתובתו. אם כי סביר להניח שגם אצלי
>  <        הוא לא
>  <         <        יעבוד באובונטו.
> >         >
> >         >
> >         >
> >         >
> >         >
> >         >         --
> >         >
> >         >
>  <         <        אורי עידן
> >         >
> >         >
> >         >
> >         >
> >         >
> >
> >         >         2010/10/27guy <[email protected]>
> >         >
>  <         <        לצוות התמיכה הטכנית של רשות השידור שלום רב
> >         >
> >         >
>  <         <        אני משתמש בלינוקס (מנדריבה 2010) וחלון השידורים לא
>  <        פועל. מה
>  <         <        עלי לעשות?
> >         >
>  <         <        בכבוד רב
>  <         <        גיא דפני
> --
> Shakespeare Monkeys: cat /dev/urandom | strings -n 16
> My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/
>
> My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
> They do not represent the official policy of any organization with which
> I may be affiliated in any way.
> WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
> _______________________________________________
> Discussions mailing list
> [email protected]
> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
>
_______________________________________________
Discussions mailing list
[email protected]
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

לענות