אינני יכול לדבר בשם אובונטו, אבל בדביאן (לפחות Lenny) יש חבילת vlc
להתקנה.  אני מניח שיש גם באובונטו (איזו גירסא של אובונטו מותקנת אצלך?).

בכל אופן, אצלי מותקנת גירסא
0.8.6.h-4+lenny2.3
של חבילה זו, וכאשר ניסיתי להכנס לשידור חי, נתבקשתי להתקין
Windows Media Player Firefox Plugin
אבל מותקנת אצלי כבר החבילה mozilla-plugin-vlc, אותה גירסא.

--- עומר


On Thu, 2010-10-28 at 14:11 +0200, Ori Idan wrote:

 <אני עובד באובונטו ואין לי מושג כיצד לגרום לזה לעבוד.
> 
> -- 
 <אורי עידן
> 
> 
> 
> 2010/10/28 Omer Zak <[email protected]>
 <        אורי,
 <        האם אתה משתמש גם כן במנדריבה 2010?
 <        ייתכן שהנגן דורש קידודים בלתי חופשיים שזמינים למנדריבה 2010
 <        ואינם זמינים
 <        להפצה שאתה משתמש בה?
 <        אם זה המצב, אז צריך לדייק בשאלה/תלונה.
>         
 <        --- עומר 
>         
>         
>         On Thu, 2010-10-28 at 14:06 +0200, Ori Idan wrote:
 <         <יפה. כבר התקדמות הם ממליצים על נגן חופשי.
 <         <אבל איך בדיוק אני רואה את זה בלינוקס?
 <         <ניסיתי אצלי וזה לא עבד לי.
>         >
>         > --
 <         <אורי עידן
>         >
>         >
>         >
>         > 2010/10/28 Webmaster <[email protected]>
 <         <        שלום רב,
>         >
>          <
>         >
 <         <        אני ממליצים להתקין את הנגן VLC
>         >
>          <        http://www.videolan.org/vlc/
>         >
>         >
>         >
 <         <        גבריאל ברמט | מנהל אתרי אינטרנט | רשות השידור
>         >
>          <        Gabriel Barmat | Webmaster | Israel Broadcasting
>         Authority
>         >
>          <        www.iba.org.il
>         >
>          <
>         >
>         >
>         >
>         ______________________________________________________________
 <         <        מאת: Ori Idan [mailto:[email protected]]
 <         <        נשלח: ד 27 אוקטובר 2010 19:08
 <         <        אל: guy
 <         <        עותק: Webmaster; Hamakor Discussions List
 <         <        נושא: Re: אתר הערוץ הראשון באינטרנט
>         >
>         >
>         >
>         >
 <         <        יש בכלל אתר עם שידורים של הערוץ הראשון ברשת?
>         >
 <         <        אם כן אשמח לקבל את כתובתו. אם כי סביר להניח שגם אצלי
 <        הוא לא
 <         <        יעבוד באובונטו.
>         >
>         >
>         >
>         >
>         >
>         >         --
>         >
>         >
 <         <        אורי עידן
>         >
>         >
>         >
>         >
>         >
>         
>         >         2010/10/27guy <[email protected]> 
>         >
 <         <        לצוות התמיכה הטכנית של רשות השידור שלום רב
>         >
>         >
 <         <        אני משתמש בלינוקס (מנדריבה 2010) וחלון השידורים לא
 <        פועל. מה
 <         <        עלי לעשות?
>         >
 <         <        בכבוד רב
 <         <        גיא דפני
-- 
Shakespeare Monkeys: cat /dev/urandom | strings -n 16
My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
_______________________________________________
Discussions mailing list
[email protected]
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

לענות