אני מנסה עם התוסף של totem, שהוא עובד יותר טוב מהתוסף של VLC בד"כ, את
הקדימון של הערוץ הראשון הצלחתי לראות, אבל לא יותר מזה, אחריו מופיעה
ההודעה להתקנת התוסף לחלונות. לחיצה על כפתור הPlay של האתר (לא של טוטם)
גורמת לABRT לקפוץ ולהגיד שtotem-mozplugin קרס.
זה אמור לעבוד גם עם טוטם, יש לי את כל המקודדים לג'יסטרימר מותקנים. אם
זה לא עובד, הערוץ הראשון צריך לתקן את זה.

בתאריך 28 באוקטובר 2010 14:26, מאת Ori Idan [email protected]:
> אז יתכן שזו התשובה mozilla-plugin-vlc
> אני אנסה את זה.
> בכל אופן כנראה שיש פתרון לא מסובך מדי לראות את השידורים.
> אני לא יודע אם זה טוב או רע :-)
>
> --
> אורי עידן
>
>
> 2010/10/28 Omer Zak <[email protected]>
>>
>> אינני יכול לדבר בשם אובונטו, אבל בדביאן (לפחות Lenny) יש חבילת vlc
>> להתקנה.  אני מניח שיש גם באובונטו (איזו גירסא של אובונטו מותקנת אצלך?).
>>
>> בכל אופן, אצלי מותקנת גירסא
>> 0.8.6.h-4+lenny2.3
>> של חבילה זו, וכאשר ניסיתי להכנס לשידור חי, נתבקשתי להתקין
>> Windows Media Player Firefox Plugin
>> אבל מותקנת אצלי כבר החבילה mozilla-plugin-vlc, אותה גירסא.
>>
>> --- עומר
>>
>>
>> On Thu, 2010-10-28 at 14:11 +0200, Ori Idan wrote:
>>
>>  <אני עובד באובונטו ואין לי מושג כיצד לגרום לזה לעבוד.
>> >
>> > --
>>  <אורי עידן
>> >
>> >
>> >
>> > 2010/10/28 Omer Zak <[email protected]>
>>  <        אורי,
>>  <        האם אתה משתמש גם כן במנדריבה 2010?
>>  <        ייתכן שהנגן דורש קידודים בלתי חופשיים שזמינים למנדריבה 2010
>>  <        ואינם זמינים
>>  <        להפצה שאתה משתמש בה?
>>  <        אם זה המצב, אז צריך לדייק בשאלה/תלונה.
>> >
>>  <        --- עומר
>> >
>> >
>> >         On Thu, 2010-10-28 at 14:06 +0200, Ori Idan wrote:
>>  <         <יפה. כבר התקדמות הם ממליצים על נגן חופשי.
>>  <         <אבל איך בדיוק אני רואה את זה בלינוקס?
>>  <         <ניסיתי אצלי וזה לא עבד לי.
>> >         >
>> >         > --
>>  <         <אורי עידן
>> >         >
>> >         >
>> >         >
>> >         > 2010/10/28 Webmaster <[email protected]>
>>  <         <        שלום רב,
>> >         >
>> >          <
>> >         >
>>  <         <        אני ממליצים להתקין את הנגן VLC
>> >         >
>> >          <        http://www.videolan.org/vlc/
>> >         >
>> >         >
>> >         >
>>  <         <        גבריאל ברמט | מנהל אתרי אינטרנט | רשות השידור
>> >         >
>> >          <        Gabriel Barmat | Webmaster | Israel Broadcasting
>> >         Authority
>> >         >
>> >          <        www.iba.org.il
>> >         >
>> >          <
>> >         >
>> >         >
>> >         >
>> >         ______________________________________________________________
>>  <         <        מאת: Ori Idan [mailto:[email protected]]
>>  <         <        נשלח: ד 27 אוקטובר 2010 19:08
>>  <         <        אל: guy
>>  <         <        עותק: Webmaster; Hamakor Discussions List
>>  <         <        נושא: Re: אתר הערוץ הראשון באינטרנט
>> >         >
>> >         >
>> >         >
>> >         >
>>  <         <        יש בכלל אתר עם שידורים של הערוץ הראשון ברשת?
>> >         >
>>  <         <        אם כן אשמח לקבל את כתובתו. אם כי סביר להניח שגם אצלי
>>  <        הוא לא
>>  <         <        יעבוד באובונטו.
>> >         >
>> >         >
>> >         >
>> >         >
>> >         >
>> >         >         --
>> >         >
>> >         >
>>  <         <        אורי עידן
>> >         >
>> >         >
>> >         >
>> >         >
>> >         >
>> >
>> >         >         2010/10/27guy <[email protected]>
>> >         >
>>  <         <        לצוות התמיכה הטכנית של רשות השידור שלום רב
>> >         >
>> >         >
>>  <         <        אני משתמש בלינוקס (מנדריבה 2010) וחלון השידורים לא
>>  <        פועל. מה
>>  <         <        עלי לעשות?
>> >         >
>>  <         <        בכבוד רב
>>  <         <        גיא דפני
>> --
>> Shakespeare Monkeys: cat /dev/urandom | strings -n 16
>> My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/
>>
>> My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
>> They do not represent the official policy of any organization with which
>> I may be affiliated in any way.
>> WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
>> _______________________________________________
>> Discussions mailing list
>> [email protected]
>> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
>
> _______________________________________________
> Discussions mailing list
> [email protected]
> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
>



-- 
-Elad.
_______________________________________________
Discussions mailing list
[email protected]
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

לענות