התוסף של טוטם בא מותקן בברירת מחדל באובונטו ובפדורה, למי שהתוסף לא מותקן לו, שיחפש במנהל החבילות totem, לפי הוויקי של מוזילה ישראל [1] באובונטו ובדביאן נקראת החבילה בשם totem-mozilla בפדורה לחבילה קוראים totem-mozplugin. חוץ מהחבילה הזו, יש להתקין את התוספים המתאימים לג'יסטרימר, לדעתי במקרה של הערוץ הראשון זה gstreamer-plugins-bad או gstreamer-plugins-ugly. יש לציין שהחבילה bad לא נכללת בחלק מההפצות בגלל שיקולי פטנטים, ואני חושב שהערוץ הראשון צריך לעבור לשדר באתר במקודד חופשי שאינו מוגן בפטנטים, כמו WebM או ogg.
[1] http://mozilla.org.il/wiki/Video_on_Linux בתאריך 28 באוקטובר 2010 16:04, מאת Omer Zak [email protected]: > אלעד, > האם תוכל לכתוב באיזשהו מקום הוראות איך להתקין ולהפעיל את התוסף של totem > ולשלוח לרשימת התפוצה קישור להוראות? > > בתודה מראש, > --- עומר > > On Thu, 2010-10-28 at 16:02 +0200, Elad wrote: > <עדכון: זה עובד עכשיו עם התוסף של totem. >> > <בתאריך 28 באוקטובר 2010 14:29, מאת Elad [email protected]: > <> אני מנסה עם התוסף של totem, שהוא עובד יותר טוב מהתוסף של VLC בד"כ, את > <> הקדימון של הערוץ הראשון הצלחתי לראות, אבל לא יותר מזה, אחריו מופיעה > <> ההודעה להתקנת התוסף לחלונות. לחיצה על כפתור הPlay של האתר (לא של טוטם) > <> גורמת לABRT לקפוץ ולהגיד שtotem-mozplugin קרס. > <> זה אמור לעבוד גם עם טוטם, יש לי את כל המקודדים לג'יסטרימר מותקנים. אם > <> זה לא עובד, הערוץ הראשון צריך לתקן את זה. >> > > <> בתאריך 28 באוקטובר 2010 14:26, מאת Ori Idan [email protected]: > <>> אז יתכן שזו התשובה mozilla-plugin-vlc > <>> אני אנסה את זה. > <>> בכל אופן כנראה שיש פתרון לא מסובך מדי לראות את השידורים. > <>> אני לא יודע אם זה טוב או רע :-) > > -- > PHP - the language of the Vogons. > My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/ > > My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone. > They do not represent the official policy of any organization with which > I may be affiliated in any way. > WARNING TO SPAMMERS: at http://www.zak.co.il/spamwarning.html > _______________________________________________ > Discussions mailing list > [email protected] > http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions -- -Elad. _______________________________________________ Discussions mailing list [email protected] http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

