עדכון: זה עובד עכשיו עם התוסף של totem.

בתאריך 28 באוקטובר 2010 14:29, מאת Elad [email protected]:
> אני מנסה עם התוסף של totem, שהוא עובד יותר טוב מהתוסף של VLC בד"כ, את
> הקדימון של הערוץ הראשון הצלחתי לראות, אבל לא יותר מזה, אחריו מופיעה
> ההודעה להתקנת התוסף לחלונות. לחיצה על כפתור הPlay של האתר (לא של טוטם)
> גורמת לABRT לקפוץ ולהגיד שtotem-mozplugin קרס.
> זה אמור לעבוד גם עם טוטם, יש לי את כל המקודדים לג'יסטרימר מותקנים. אם
> זה לא עובד, הערוץ הראשון צריך לתקן את זה.
>
> בתאריך 28 באוקטובר 2010 14:26, מאת Ori Idan [email protected]:
>> אז יתכן שזו התשובה mozilla-plugin-vlc
>> אני אנסה את זה.
>> בכל אופן כנראה שיש פתרון לא מסובך מדי לראות את השידורים.
>> אני לא יודע אם זה טוב או רע :-)
>>
>> --
>> אורי עידן
>>
>>
>> 2010/10/28 Omer Zak <[email protected]>
>>>
>>> אינני יכול לדבר בשם אובונטו, אבל בדביאן (לפחות Lenny) יש חבילת vlc
>>> להתקנה.  אני מניח שיש גם באובונטו (איזו גירסא של אובונטו מותקנת אצלך?).
>>>
>>> בכל אופן, אצלי מותקנת גירסא
>>> 0.8.6.h-4+lenny2.3
>>> של חבילה זו, וכאשר ניסיתי להכנס לשידור חי, נתבקשתי להתקין
>>> Windows Media Player Firefox Plugin
>>> אבל מותקנת אצלי כבר החבילה mozilla-plugin-vlc, אותה גירסא.
>>>
>>> --- עומר
>>>
>>>
>>> On Thu, 2010-10-28 at 14:11 +0200, Ori Idan wrote:
>>>
>>>  <אני עובד באובונטו ואין לי מושג כיצד לגרום לזה לעבוד.
>>> >
>>> > --
>>>  <אורי עידן
>>> >
>>> >
>>> >
>>> > 2010/10/28 Omer Zak <[email protected]>
>>>  <        אורי,
>>>  <        האם אתה משתמש גם כן במנדריבה 2010?
>>>  <        ייתכן שהנגן דורש קידודים בלתי חופשיים שזמינים למנדריבה 2010
>>>  <        ואינם זמינים
>>>  <        להפצה שאתה משתמש בה?
>>>  <        אם זה המצב, אז צריך לדייק בשאלה/תלונה.
>>> >
>>>  <        --- עומר
>>> >
>>> >
>>> >         On Thu, 2010-10-28 at 14:06 +0200, Ori Idan wrote:
>>>  <         <יפה. כבר התקדמות הם ממליצים על נגן חופשי.
>>>  <         <אבל איך בדיוק אני רואה את זה בלינוקס?
>>>  <         <ניסיתי אצלי וזה לא עבד לי.
>>> >         >
>>> >         > --
>>>  <         <אורי עידן
>>> >         >
>>> >         >
>>> >         >
>>> >         > 2010/10/28 Webmaster <[email protected]>
>>>  <         <        שלום רב,
>>> >         >
>>> >          <
>>> >         >
>>>  <         <        אני ממליצים להתקין את הנגן VLC
>>> >         >
>>> >          <        http://www.videolan.org/vlc/
>>> >         >
>>> >         >
>>> >         >
>>>  <         <        גבריאל ברמט | מנהל אתרי אינטרנט | רשות השידור
>>> >         >
>>> >          <        Gabriel Barmat | Webmaster | Israel Broadcasting
>>> >         Authority
>>> >         >
>>> >          <        www.iba.org.il
>>> >         >
>>> >          <
>>> >         >
>>> >         >
>>> >         >
>>> >         ______________________________________________________________
>>>  <         <        מאת: Ori Idan [mailto:[email protected]]
>>>  <         <        נשלח: ד 27 אוקטובר 2010 19:08
>>>  <         <        אל: guy
>>>  <         <        עותק: Webmaster; Hamakor Discussions List
>>>  <         <        נושא: Re: אתר הערוץ הראשון באינטרנט
>>> >         >
>>> >         >
>>> >         >
>>> >         >
>>>  <         <        יש בכלל אתר עם שידורים של הערוץ הראשון ברשת?
>>> >         >
>>>  <         <        אם כן אשמח לקבל את כתובתו. אם כי סביר להניח שגם אצלי
>>>  <        הוא לא
>>>  <         <        יעבוד באובונטו.
>>> >         >
>>> >         >
>>> >         >
>>> >         >
>>> >         >
>>> >         >         --
>>> >         >
>>> >         >
>>>  <         <        אורי עידן
>>> >         >
>>> >         >
>>> >         >
>>> >         >
>>> >         >
>>> >
>>> >         >         2010/10/27guy <[email protected]>
>>> >         >
>>>  <         <        לצוות התמיכה הטכנית של רשות השידור שלום רב
>>> >         >
>>> >         >
>>>  <         <        אני משתמש בלינוקס (מנדריבה 2010) וחלון השידורים לא
>>>  <        פועל. מה
>>>  <         <        עלי לעשות?
>>> >         >
>>>  <         <        בכבוד רב
>>>  <         <        גיא דפני
>>> --
>>> Shakespeare Monkeys: cat /dev/urandom | strings -n 16
>>> My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/
>>>
>>> My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
>>> They do not represent the official policy of any organization with which
>>> I may be affiliated in any way.
>>> WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
>>> _______________________________________________
>>> Discussions mailing list
>>> [email protected]
>>> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
>>
>> _______________________________________________
>> Discussions mailing list
>> [email protected]
>> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions
>>
>
>
>
> --
> -Elad.
>



-- 
-Elad.
_______________________________________________
Discussions mailing list
[email protected]
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

לענות