עדכון: זה עובד עכשיו עם התוסף של totem. בתאריך 28 באוקטובר 2010 14:29, מאת Elad [email protected]: > אני מנסה עם התוסף של totem, שהוא עובד יותר טוב מהתוסף של VLC בד"כ, את > הקדימון של הערוץ הראשון הצלחתי לראות, אבל לא יותר מזה, אחריו מופיעה > ההודעה להתקנת התוסף לחלונות. לחיצה על כפתור הPlay של האתר (לא של טוטם) > גורמת לABRT לקפוץ ולהגיד שtotem-mozplugin קרס. > זה אמור לעבוד גם עם טוטם, יש לי את כל המקודדים לג'יסטרימר מותקנים. אם > זה לא עובד, הערוץ הראשון צריך לתקן את זה. > > בתאריך 28 באוקטובר 2010 14:26, מאת Ori Idan [email protected]: >> אז יתכן שזו התשובה mozilla-plugin-vlc >> אני אנסה את זה. >> בכל אופן כנראה שיש פתרון לא מסובך מדי לראות את השידורים. >> אני לא יודע אם זה טוב או רע :-) >> >> -- >> אורי עידן >> >> >> 2010/10/28 Omer Zak <[email protected]> >>> >>> אינני יכול לדבר בשם אובונטו, אבל בדביאן (לפחות Lenny) יש חבילת vlc >>> להתקנה. אני מניח שיש גם באובונטו (איזו גירסא של אובונטו מותקנת אצלך?). >>> >>> בכל אופן, אצלי מותקנת גירסא >>> 0.8.6.h-4+lenny2.3 >>> של חבילה זו, וכאשר ניסיתי להכנס לשידור חי, נתבקשתי להתקין >>> Windows Media Player Firefox Plugin >>> אבל מותקנת אצלי כבר החבילה mozilla-plugin-vlc, אותה גירסא. >>> >>> --- עומר >>> >>> >>> On Thu, 2010-10-28 at 14:11 +0200, Ori Idan wrote: >>> >>> <אני עובד באובונטו ואין לי מושג כיצד לגרום לזה לעבוד. >>> > >>> > -- >>> <אורי עידן >>> > >>> > >>> > >>> > 2010/10/28 Omer Zak <[email protected]> >>> < אורי, >>> < האם אתה משתמש גם כן במנדריבה 2010? >>> < ייתכן שהנגן דורש קידודים בלתי חופשיים שזמינים למנדריבה 2010 >>> < ואינם זמינים >>> < להפצה שאתה משתמש בה? >>> < אם זה המצב, אז צריך לדייק בשאלה/תלונה. >>> > >>> < --- עומר >>> > >>> > >>> > On Thu, 2010-10-28 at 14:06 +0200, Ori Idan wrote: >>> < <יפה. כבר התקדמות הם ממליצים על נגן חופשי. >>> < <אבל איך בדיוק אני רואה את זה בלינוקס? >>> < <ניסיתי אצלי וזה לא עבד לי. >>> > > >>> > > -- >>> < <אורי עידן >>> > > >>> > > >>> > > >>> > > 2010/10/28 Webmaster <[email protected]> >>> < < שלום רב, >>> > > >>> > < >>> > > >>> < < אני ממליצים להתקין את הנגן VLC >>> > > >>> > < http://www.videolan.org/vlc/ >>> > > >>> > > >>> > > >>> < < גבריאל ברמט | מנהל אתרי אינטרנט | רשות השידור >>> > > >>> > < Gabriel Barmat | Webmaster | Israel Broadcasting >>> > Authority >>> > > >>> > < www.iba.org.il >>> > > >>> > < >>> > > >>> > > >>> > > >>> > ______________________________________________________________ >>> < < מאת: Ori Idan [mailto:[email protected]] >>> < < נשלח: ד 27 אוקטובר 2010 19:08 >>> < < אל: guy >>> < < עותק: Webmaster; Hamakor Discussions List >>> < < נושא: Re: אתר הערוץ הראשון באינטרנט >>> > > >>> > > >>> > > >>> > > >>> < < יש בכלל אתר עם שידורים של הערוץ הראשון ברשת? >>> > > >>> < < אם כן אשמח לקבל את כתובתו. אם כי סביר להניח שגם אצלי >>> < הוא לא >>> < < יעבוד באובונטו. >>> > > >>> > > >>> > > >>> > > >>> > > >>> > > -- >>> > > >>> > > >>> < < אורי עידן >>> > > >>> > > >>> > > >>> > > >>> > > >>> > >>> > > 2010/10/27guy <[email protected]> >>> > > >>> < < לצוות התמיכה הטכנית של רשות השידור שלום רב >>> > > >>> > > >>> < < אני משתמש בלינוקס (מנדריבה 2010) וחלון השידורים לא >>> < פועל. מה >>> < < עלי לעשות? >>> > > >>> < < בכבוד רב >>> < < גיא דפני >>> -- >>> Shakespeare Monkeys: cat /dev/urandom | strings -n 16 >>> My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/ >>> >>> My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone. >>> They do not represent the official policy of any organization with which >>> I may be affiliated in any way. >>> WARNING TO SPAMMERS: at http://www.zak.co.il/spamwarning.html >>> _______________________________________________ >>> Discussions mailing list >>> [email protected] >>> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions >> >> _______________________________________________ >> Discussions mailing list >> [email protected] >> http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions >> > > > > -- > -Elad. >
-- -Elad. _______________________________________________ Discussions mailing list [email protected] http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

