הדברים הבאים עבדו:
1. התקנה של VLC, לחיצה על הקישור "Or _click here_ to view the content directly in your Windows Media Player", העתקת הכתובת ופתיחתה בvlc 2. התקנת התוסף שמר גבריאל ברמט המליץ עליו, הגדרת vlc בתוסף כנגן עבור קבצי מדיה של חלונות, לחיצה על הקישור - נפתח נגן vlc בצורה עצמאית ומנגן את התכנים.

השאלה ה"מובנת מאליה" היא האם כל התכנים שאני זכאי לראותם כמשלם אגרה יהיו זמינים לי, ואני מתכוון לבדוק גם את זה. (בהנחה שהחל משנת המס הבאה עלי לשלם אגרה, כבעל מחשב המחובר לאינטרנט, אני מעוניין לקבל תמורה לכספי).

גיא.


Meir Kriheli wrote:
On 10/28/2010 04:09 PM, Elad wrote:
התוסף של טוטם בא מותקן בברירת מחדל באובונטו ובפדורה, למי שהתוסף לא
מותקן לו, שיחפש במנהל החבילות totem, לפי הוויקי של מוזילה ישראל [1]
באובונטו ובדביאן נקראת החבילה בשם totem-mozilla
בפדורה לחבילה קוראים totem-mozplugin. חוץ מהחבילה הזו, יש להתקין את

למען שלמות המידע: ב-Arch היא נקראת totem-plugin.

בברכה
--
מאיר

התוספים המתאימים לג'יסטרימר, לדעתי במקרה של הערוץ הראשון זה
gstreamer-plugins-bad או gstreamer-plugins-ugly. יש לציין שהחבילה bad
לא נכללת בחלק מההפצות בגלל שיקולי פטנטים, ואני חושב שהערוץ הראשון צריך
לעבור לשדר באתר במקודד חופשי שאינו מוגן בפטנטים, כמו WebM או ogg.

[1] http://mozilla.org.il/wiki/Video_on_Linux
בתאריך 28 באוקטובר 2010 16:04, מאת Omer Zak [email protected]:
אלעד,
האם תוכל לכתוב באיזשהו מקום הוראות איך להתקין ולהפעיל את התוסף של totem
ולשלוח לרשימת התפוצה קישור להוראות?

בתודה מראש,
--- עומר

On Thu, 2010-10-28 at 16:02 +0200, Elad wrote:
  <עדכון: זה עובד עכשיו עם התוסף של totem.
<בתאריך 28 באוקטובר 2010 14:29, מאת Elad [email protected]:
  <>  אני מנסה עם התוסף של totem, שהוא עובד יותר טוב מהתוסף של VLC בד"כ, את
  <>  הקדימון של הערוץ הראשון הצלחתי לראות, אבל לא יותר מזה, אחריו מופיעה
  <>  ההודעה להתקנת התוסף לחלונות. לחיצה על כפתור הPlay של האתר (לא של טוטם)
  <>  גורמת לABRT לקפוץ ולהגיד שtotem-mozplugin קרס.
  <>  זה אמור לעבוד גם עם טוטם, יש לי את כל המקודדים לג'יסטרימר מותקנים. אם
  <>  זה לא עובד, הערוץ הראשון צריך לתקן את זה.
<> בתאריך 28 באוקטובר 2010 14:26, מאת Ori Idan [email protected]:
  <>>  אז יתכן שזו התשובה mozilla-plugin-vlc
  <>>  אני אנסה את זה.
  <>>  בכל אופן כנראה שיש פתרון לא מסובך מדי לראות את השידורים.
  <>>  אני לא יודע אם זה טוב או רע :-)

--
PHP - the language of the Vogons.
My own blog is at http://www.zak.co.il/tddpirate/

My opinions, as expressed in this E-mail message, are mine alone.
They do not represent the official policy of any organization with which
I may be affiliated in any way.
WARNING TO SPAMMERS:  at http://www.zak.co.il/spamwarning.html
_______________________________________________
Discussions mailing list
[email protected]
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions


_______________________________________________
Discussions mailing list
[email protected]
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

_______________________________________________
Discussions mailing list
[email protected]
http://hamakor.org.il/cgi-bin/mailman/listinfo/discussions

לענות